امکان رونمایی از iPhone 5s در ۲۰ ژوئن - تکفارس 
امکان رونمایی از iPhone 5s در ۲۰ ژوئن - تکفارس 

امکان رونمایی از iPhone 5s در ۲۰ ژوئن

محمد صادق طالبی
۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - 11:46
امکان رونمایی از iPhone 5s در ۲۰ ژوئن - تکفارس 

امکان رونمایی از iPhone 5s در ۲۰ ژوئن

سایت ژاپنی علاقه مندان مک به تازگی شایعه ای را بر سر زبان ها انداخته است که بر طبق آن iPhone 5S در تاریخ ۲۰ ژوئن به صورت رسمی رونمایی و عرضه خواهد شد.

طبق گزارش Electronista- شایعات iPhone بعدی (rumours that the next iPhone)-  نسخه ی بعدی آیفون، iPhone 5S خواهد بود که به صورت رسمی در ۲۰ ژوئن معرفی خواهد شد و شاید حتی با تاخیری چند هفته ای پس از معرفی به فروش برسد.

iPhone 5S

iPhone 5S

شایعات پیرامون این اسمارت فون بسیار زیاد است، یکی دیگر از این شایعات عرضه نسخه “ازران قیمت” این دستگاه در کشور های درحال توسعه و همچنین کشور هایی مانند هند و چین است. طبق این شایعه این دستگاه ارزان قیمت در ماه آگوست منتشر خواهد شد که شاید نام آن iPhone 6 باشد.

به گفته Electronista شایعاتی که مک فن بیان کرده است محتمل است ولیدر آن از منبع مهم و معتبری نام برده نشده است و این گفته ها حکم اطلاعات را ندارند.

در پستی که در مک فن قرار گرفته است گفته شده است که در آیفون بعدی از iOS جدید رونمایی خواهد شد، که این امر اصلا دور از انتظار نیست و همه منتظر اتفاقات جدید در کارایی سیستم عامل جدید اپل هتند.

قیل از این iphone 3G -3GS و همچنین ۴ در ماه های ژوئن و جولای از طریق کنفرانس توسعه دهندگاه سراسر جهان منتشر شده بودند اما در این بین iPhone 4S -5 در پاییز رونمایی شدند. حال باید دید اپل به سنت قدیمی خود باز خواهد گشت یا خیر آیا این شایعات رنگ حقیقت را به خود خواهد گرفت یا خیر.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.