به زودی Netflix راهی اپلیکیشن TV اپل می شود - تکفارس 
به زودی Netflix راهی اپلیکیشن TV اپل می شود - تکفارس 
به زودی Netflix راهی اپلیکیشن TV اپل می شود - تکفارس 

به زودی Netflix راهی اپلیکیشن TV اپل می شود

عرفان کرد
۳۰ دی ۱۳۹۵ - 19:20
به زودی Netflix راهی اپلیکیشن TV اپل می شود - تکفارس 

وقتی در مراسم مطبوعاتی “Hello Again” اپل، صحبت از تمام ویژگی ها و نوار لمسی MacBook Pro بود، شرکت اپل از نسخه آزمایشی اپلیکیشن TV رونمایی کرد. این اپلیکیشن با به روز رسانی ۱۰.۲ سیستم عامل iOS یه صورت رسمی در دسترس کاربران قرار گرفت و به کاربران این امکان را می دهد تا از شبکه هایی که اشتراک آن را خریداری کرده اند، استفاده کنند و از ویدیو ها و امکانات این شبکه ها بهره مند شوند. هر چند که هنوز این اپلیکیشن به پتانسیل خودش نرسیده، اما بهتر از گذر کردن بین اپلیکیشن های مختلف برای تماشای برنامه های متفاوت است. علاوه بر این اپلیکیشن TV اپل از شبکه های بزرگی مانند Hulu و HBO Now پشتیبانی می کند. البته یک نام  بزرگ در این فهرست دیده نمی شود و آن نام Netflix است.

به روز رسانی جدید اپلیکیشن Netflix جدیدا منتشر شد و شاید این موضوع سرنخی باشد که به زودی این دو اپلیکیشن با یکدیگر ادغام شوند. قبل از این آپدیت می توانستید با درخواست از Siri، برنامه مورد نظر را در  Netflix مشاهده نمایید. اکنون اما اگر از این اپلیکیشن Netflix استفاده کنید و از آن خارج شوید، برنامه در حال مشاهده متوقف خواهد شد و در لیست انتظار اپلیکیشن  TV قرار خواهد گرفت در همان اپلیکیشن TV، قادر به ادامه دیدن آن خواهید بود.

البته هنوز برنامه های Netflix در بخش برنامه های پیشنهادی اپلیکیشن TV اپل قرار نمی گیرد و نمی توان به صورت مستقیم به برنامه های Netflix دست یافت.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید