آیا حاضرید به خاطر یک گوگل پیکسل اکس ال، ۱۵۰۰ دلار خرج کنید!؟ - تکفارس 
آیا حاضرید به خاطر یک گوگل پیکسل اکس ال، ۱۵۰۰ دلار خرج کنید!؟ - تکفارس 

آیا حاضرید به خاطر یک گوگل پیکسل اکس ال، ۱۵۰۰ دلار خرج کنید!؟

دانیال دهقانی
۱ بهمن ۱۳۹۵ - 12:13
آیا حاضرید به خاطر یک گوگل پیکسل اکس ال، ۱۵۰۰ دلار خرج کنید!؟ - تکفارس 

آیا حاضرید به خاطر یک گوگل پیکسل اکس ال، ۱۵۰۰ دلار خرج کنید!؟ آمازون که این طور فکر می کند! با ادامه این خبر همراه تک فارس باشید.

در حال حاضر خرید یک گوگل پیکسل اکس ال (Google Pixel XL) در آمریکا آسان نیست، چرا که میزان تقاضا بسیار بیشتر از میزان موجودی است. موجودی این گوشی در گوگل استور هم به پایان رسیده، در بست بای (Best Buy) هم به همین شکل، البته می توانید این گوشی را از طریق ورایزن (Verizon) سفارش دهید ولی این خرده فروشی هم می گوید که تا قبل از ماه مارس، خبری از ارسال سفارشات مشتریان نخواهد بود. البته، شاید برخی از مشتریان هم وجود داشته باشند که برای آن که بتوانند همین حالا گوگل پیکسل اکس ال را در دست بگیرند، حاضر باشند تا پول بیشتری خرج کنند.

اما از نظر شما، یک گوگل پیکسل اکس ال ۱۵۰۰ دلاری چگونه جلوه می کند؟ چه باور کنید و چه باور نکنید، آمازون در حال حاضر مدل ۱۲۸ گیگابایتی و آنلاک شده گوگل پیکسل اکس ال را با قیمت دیوانه وار ۱۵۱۸.۵۴ دلار عرضه می کند! به طور عادی، یک مدل آنلاک شده و ۱۲۸ گیگابایتی گوگل پیکسل اکس ال ۸۶۹ دلار قیمت دارد، پس آمازون در حال حاضر دارد این محصول را ۶۴۹ دلار گران تر می فروشد (با این مبلغ می توان یک گوگل پیکسل خرید).

لازم است به این نکته هم اشاره کنیم که گوگل پیکسل اکس ال ۱۵۰۰ دلاری را خود آمازون عرضه می کند، نه یک فروشنده ترد پارتی و واسطه. مدل ۳۲ گیگابایتی این گوشی نیز بیش از آن چه که باید، قیمت دارد و ۹۱۹.۹۹ دلار از طریق آمازون عرضه می شود (به جای قیمت واقعی آن که ۷۶۹ دلار است). ولی به هر حال، می توانید خوشحال باشید که این گوشی را آمازون به طور رایگان برای شما می فرستد!

آیا شما حاضرید که مدل ۱۲۸ گیگابایتی گوگل پیکسل اکس ال را به قیمت ۱۵۱۸ دلار و مدل ۳۲ گیگابایتی آن را به قیمت ۹۱۹ دلار خریداری کنید!؟ نظرات خود را پیرامون این خبر با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.