به نظر اپل عرضه آیپدهای جدید خود را تا نیمه دوم سال تاخیر زده است - تکفارس 
به نظر اپل عرضه آیپدهای جدید خود را تا نیمه دوم سال تاخیر زده است - تکفارس 

به نظر اپل عرضه آیپدهای جدید خود را تا نیمه دوم سال تاخیر زده است

دانیال دهقانی
۱ بهمن ۱۳۹۵ - 12:58
به نظر اپل عرضه آیپدهای جدید خود را تا نیمه دوم سال تاخیر زده است - تکفارس 

به نظر اپل عرضه آیپدهای جدید خود را تا نیمه دوم سال تاخیر زده است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگر شما برنامه داشتید تا در بهار امسال یک آیپد جدید خریداری کنید، شاید لازم باشد که تقویم خود را برای تاریخ عرضه جدید آیپدها دوباره تنظیم کنید. طبق اعلام یکی از تغذیه کنندگان رده بالای قطعات اپل، در حالی که انتظار می رفت آیپدهای جدید اپل در سه ماهه دوم امسال عرضه شوند، ولی احتمالاً تا قبل از نیمه دوم سال شاهد عرضه آن ها نخواهیم بود. در حقیقت شاید سه آیپد جدید اپل در نیمه اول امسال حتی معرفی نیز نشوند! به نظر اپل هنوز در حال تصمیم گیری برای برنامه های خود است و در مورد آن ها به قطعیت نرسیده.

این غول تکنولوژی احتمالاً یک مدل ۹.۷ اینچی و مقرون به صرفه را معرفی کند، و در کنار آن هم مدل های ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی که در اصل مدل ارتقا یافته آیپد پرو است معرفی کند تا افرادی که به تبلت های بزرگ تر علاقه دارند، به سراغ آن ها بروند. البته طبق اطلاعاتی که این منبع ارائه کرده شاید آن مدل ۹.۷ اینچی هم به اندازه ۱۰.۵ اینچی تغییر کند، ولی با سخت افزار ضعیف تر و امکانات کمتر که در اصل بازار مدارس و مراکز آموزشی را هدف قرار خواهد داد. پردازنده A9X اپل در ساخت این تبلت به کار خواهد رفت و احتمالاً از قطعات درجه دوم اپل برای ساخت آن استفاده شود. البته در ساخت آیپد ۱۰.۵ اینچی و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی از پردازنده A10X بهره برده خواهد شد و تغذیه کنندگان اصلی قطعات اپل، مشغول به ساخت قطعات آن خواهند شد.

و در آخر این منبع اعلام کرده که مدل میان رده ای و ۹.۷ اینچی آیپد از همین سه ماهه ابتدایی سال وارد فاز تولید انبوه خواهد شد، در حالی که دو مدل دیگر یعنی مدل ۱۰.۵ اینچی و آیپد پروی ۱۲.۹ اینچی از سه ماهه دوم سال وارد فاز تولید انبوه خواهند گشت.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا می توانید بیشتر منتظر آیپدهای جدید اپل باشید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.