احتمالا گوشی سامسونگ Galaxy J7 (2017) در ایالات متحده عرضه خواهد شد - تکفارس 
احتمالا گوشی سامسونگ Galaxy J7 (2017) در ایالات متحده عرضه خواهد شد - تکفارس 

احتمالا گوشی سامسونگ Galaxy J7 (2017) در ایالات متحده عرضه خواهد شد

سپهر حقی
۱ بهمن ۱۳۹۵ - 20:30
احتمالا گوشی سامسونگ Galaxy J7 (2017) در ایالات متحده عرضه خواهد شد - تکفارس 

تابستان سال گذشته خبر هایی در باره ی یک جایگزین Galaxy J7 (2016) به صورت آنلاین منتشر شد، اما ما تازه همین ماه به اطلاعات بیشتر در باره ی این گوشی هوشمند دست یافتیم.

از زمانی که تصاویر غیر رسمی گوشی samsung galaxy J7 (2017) به صورت آنلاین منتشر شد زمان زیادی نگذشته است؛ همین طور این گوشی در Geekbench ، یکی از مراکز داده ی معیار ، نیز مشاهده شده است، در نتیجه کمی هم راجع به مشخصات آن اطلاع داریم.

از آن جایی که این گوشی به تازگی گواهی FCC خود را دریافت کرده است و برای فروش در ایالات متحده واجد شرایط شده است، می توانیم حدس بزنیم که عرضه ی رسمی این محصول در آمریکا از آن چه فکر می کردیم جدی تر است.

همان طور که می دانید ، این حقیقت که کمیسیون ارتباطات فدرال گواهی گوشی samsung galaxy J7 را صادر کرده است به این معنا نیست که این گوشی حتما در ایالات متحده عرضه خواهد شد، اما این احتمال هم چنان وجود دارد.

این اطلاعات توسط مدارکی از سازمان گواهی ایالات متحده تأیید شده است، که در آن ها نامی از محصولی با شماره سریال SM-J727 برده شده است. این دقیقا شماره سریال گوشی Samsung Galaxy J7 (2017) است.

بر اساس گزارشات قبلی ، گوشی Samsung Galaxy J7 (2017) یک گوشی هوشمند با قیمت متوسط و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا می باشد. این دستگاه شامل یک CPU مدل Snapdragon 625 و یک رم ۳ گیگا بایتی است. همین طور نیز گفته شده است که این محصول مجهز به یک صفحه ی ۵.۵ اینچی با کیفیت full HD (1080p) ، یک دوربین پشت ۱۳ مگا پیکسلی و یک دوربین دوم ۵ مگا پیکسلی برای گرفتن سلفی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.