شایعاتی مبنی بر معرفی LG G6 همراه با Google Assistant روی آن - تکفارس 
شایعاتی مبنی بر معرفی LG G6 همراه با Google Assistant روی آن - تکفارس 
شایعاتی مبنی بر معرفی LG G6 همراه با Google Assistant روی آن - تکفارس 

شایعاتی مبنی بر معرفی LG G6 همراه با Google Assistant روی آن

سپهر حقی
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 10:00
شایعاتی مبنی بر معرفی LG G6 همراه با Google Assistant روی آن - تکفارس 

به نظر می رسد شرکت LG یا دست از مبارزه برداشته و یا راه بهتری برای مقابله با رقیب همیشگی خود ، سامسونگ پیدا کرده است. در یک عمل غافلگیر کننده ، جدید ترین گوشی هوشمند ال جی که روانه ی بازار خواهد شد، می تواند دارای نرم افزاری که در حال حاضر فقط مخصوص گوشی های پیکسل ( Pixel) است ، باشد. نرم افزار Google Assistant .

نرم افزار Google Assistant ، که به طور حتم بهترین دستیار شخصی دیجیتال در گوشی های هوشند است، به احتمال زیاد برای مدت زیادی منحصر به گوشی های پیکسل نخواهد ماند.

طبق گزارش های رسانه های کره ای، شرکت ال جی از غول موتور های جستجو گر، گوگل، خواسته تا اجازه بدهد از نرم افزار هوش مصنوعی این شرکت در جدید ترین گوشی هوشمند خود ، G6 استفاده کند. شرکت ال جی و گوگل از قبل باهم همکاری هایی داشته اند، مانند یکی از گوشی قبلی سری nexus که این شرکت کره ای ساخته بود.

علاوه بر آن ، ال جی شرکتی است که اولین ساعت های هوشمند اندرویدی گوگل را خواهد ساخت، Watch Sport و Watch Style . این ساعت ها در تاریخ ۹ فوریه به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

اگر شرکت گوگل تصمیم بگیرد دستیار شخصی دیجیتال مخصوص خودش را به شرکت ال جی قرض بدهد، G6 اولین گوشی هوشمند در کره ی جنوبی خواهد بود که از این سرویس استفاده می کند. هم چنین شایان ذکر است که نرم افزار Google Assistant بر روی هر دو ساعت هوشمند ال جی که پیشتر نام بردیم ، وجود خواهد داشت.

هر چند اگر این غول جستجو گر اجازه ی استفاده از Google Assistant را در G6 به ال جی نداد، این شرکت تکنولوژی ساز کره ای نقشه ی دومی نیز در ذهن خود دارد.

بنا به گفته ی منابعی در صنعت گوشی های هوشمند، شرکت ال جی قصد همکاری با آمازون را نیز دارد؛ شرکت دیگری که می تواند هوش مصنوعی بسیار بهتری نسبت به آن چه خود ال جی می تواند تا قبل از معرفی G6 تهیه کند ، در اختیار این شرکت قرار دهد.

مزایای این ایده این خواهد بود که از آن جایی که شرک ال جی از قبل هوش مصنوعی شرکت آمازون ، Alexa را روی وسایل خانگی هوشمند خود قرار داده است، احتمال این که این شرکت آمریکایی – در صورت رد کردن گوگل – با این همکاری موافقت کند ، بسیار زیاد است.

شرکت ال جی خبر یک مراسم رونمایی در تاریخ ۲۶ فوریه را تأیید کرده است، تاریخی که ما در آن انتظار رو نمایی از G6 را داریم. هر چند ممکن است این گوشی هوشمند تا ماه مارس یا اوایل ماه آوریل به عرضه ی در بازار ها نرسد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید