تمایل کاربران اندروید به خرید آیفون ۶ اس دو برابر بیشتر از تمایل آن ها به خرید آیفون ۷ است! - تکفارس 
تمایل کاربران اندروید به خرید آیفون ۶ اس دو برابر بیشتر از تمایل آن ها به خرید آیفون ۷ است! - تکفارس 

تمایل کاربران اندروید به خرید آیفون ۶ اس دو برابر بیشتر از تمایل آن ها به خرید آیفون ۷ است!

دانیال دهقانی
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 01:26
تمایل کاربران اندروید به خرید آیفون ۶ اس دو برابر بیشتر از تمایل آن ها به خرید آیفون ۷ است! - تکفارس 

تمایل کاربران اندروید به خرید آیفون ۶ اس دو برابر بیشتر از تمایل آن ها به خرید آیفون ۷ است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

بر طبق گزارش سه ماهه ای که روز پنجشنبه توسط شرکت آماری Consumer Intelligence Research Partners منتشر شده، کاربران اندرویدی که سراغ خرید آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رفته اند در مجموع ۱۵ درصد از فروش این دو گوشی را تشکیل داده اند، در سال گذشته هم ۱۴ درصد از خریداران آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس را افرادی تشکیل داده بودند که صاحب یک گوشی اندرویدی بودند و این دو آمار با یکدیگر تطابق دارند. این آمار بر اساس نمونه گیری از ۵۰۰ خریدار آیفون در تعطیلات سال ۲۰۱۶ به دست آمده است.

این آمار همچنین نشان می دهد که مدل های جدید آیفون (شامل آیفون ۶ اس، آیفون ۶ اس پلاس، آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس) نزد خریداران نسبت به مدل های ۲۰۱۵ آیفون محبوب ترند، چرا که در مجموع ۷۲ درصد فروش آیفون را این گوشی ها تشکیل داده اند، مقداری که نسبت به میزان فروش مدل های قدیمی در زمان عرضه خود با ۴ درصد رشد رو به رو بوده است. مدل کوچک تر آیفون یعنی آیفون اس ای (iPhone SE) به هر حال نسبت به فروش آیفون ۵ اس در سال گذشته، فروش کمتری را داشته است.

البته چیزی که در این میان جالب است، آن است که افرادی که صاحب یک گوشی اندرویدی بوده اند و سپس به سراغ آیفون ۶ اس یا آیفون ۶ اس پلاس رفته اند دو برابر کسانی بوده است که از اندروید، به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس کوچ کرده اند و این مسئله را می توان به دو شکل توجیه کرد: یا خریداران قدیمی آیفون بیشتر تمایل داشته اند تا به سراغ محصول جدید اپل بروند، یا کاربران اندرویدی دو مدل ۶ اس و ۶ اس پلاس را نقطه بهتری برای شروع کار با آی او اس می دانند. حقیقت، مطابق معمول، چیزی میان این دو فرضیه است: در حقیقت ۸۰ درصد کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از گوشی های آیفون به این دو گوشی کوچ کرده اند، در حالی که ۶۰ درصد کاربران آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس پیش از این گوشی آی او اسی داشته اند.

یک فاکتور دیگر که در مورد چندان محبوب نبودن آیفون ۷ در میان کاربران اندروید نباید آن را از یاد ببریم، تصمیم اپل مبنی بر حذف جک صوتی از این گوشی است که با موجی از انتقادات از سوی طرفداران تکنولوژی مواجه شد. امسال، انتظار می رود که اپل باز هم بیشتر در فرمول محصولات خود تغییر به وجود بیاورد، و باید دید که باز هم به همین شکل از آن ها استقبال خواهد شد یا نه. اگر می خواهید بیشتر در مورد آینده گوشی های آیفون بدانید، به شما توصیه می کنیم تا سری به این مقاله بزنید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.