حذف برآمدگی دوربین در Galaxy S8 - تکفارس 
حذف برآمدگی دوربین در Galaxy S8 - تکفارس 

حذف برآمدگی دوربین در Galaxy S8

عرفان کرد
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 14:25
حذف برآمدگی دوربین در Galaxy S8 - تکفارس 

تصویری منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، به مقایسه بر آمدگی دوربین گوشی های Galaxy S6، S7 و S8 می پردازد. این تصویر نشان میدهد که دوربین گوشی Galaxy S8 دوربینی کاملا مماس با بدنه گوشی خواهد داشت که به زیبایی گوشی کمک زیادی می کند. البته نمی توان زیاد به این عکس ها اعتماد کرد چرا که در این تصویر میزان بر آدمدگی دوربین S6 مقدار ۱.۳ میلی متر مشخص شده که این عدد در حقیقت ۱.۷ میلی متر می باشد.

Galaxy-S8-Camera-bump

طبق اطلاعات منتشر شده قبلی، گوشی Galaxy S8 اندازه ای معادل ۵.۵۱ در ۲.۸۴ در ۰.۲۸ اینچ (۱۴۰.۱۴ در ۷۲.۲۰ در ۷.۳۰ میلی متر) خواهد داشت که آن را کوتاه تر و نازک تر از گوشی Galaxy S7 می کند. در همین حال برخی از شایعات بر این باورند که سامسونگ قصد دارد صفحه نمایش بزرگتری را نسبت به گوشی های قبلی در گوشی Galaxy S8 قرار دهد و همین امر باعث می شود در امر طراحی، برامدگی دوربین به صورت کامل حذف شود.

آخرین گزارشات نشان از این ندارند که روز ۲۹ مارچ، سامسونگ پرچمدار جدیدش، Galaxy S8، را معرفی خواهد کرد و در آن روز مشخص خواهد شد که آیا یک گوشی با سایز بزرگتر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. البته هنوز هم شایعاتی زیادی درباره این محصولات منتشر می شوند اما بهتر است تا تاریخ معرفی رسمی این گوشی، صبور باشیم.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.