شایعه: نوکیا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی غول آسا را عرضه خواهد کرد! - تکفارس 
شایعه: نوکیا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی غول آسا را عرضه خواهد کرد! - تکفارس 

شایعه: نوکیا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی غول آسا را عرضه خواهد کرد!

دانیال دهقانی
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 18:17
شایعه: نوکیا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی غول آسا را عرضه خواهد کرد! - تکفارس 

نوکیا یک تبلت ۱۸.۴ اینچی غول آسا را عرضه خواهد کرد! با تک فارس همراه باشید تا این شایعه را بررسی کنیم.

در بازار شایعات، شاید این شایعه کمی عجیب و غریب باشد، ولی بدون شک آن قدری جالب است که به آن با دقت بیشتری نگاه کرد. به نظر، FIH Mobile که یکی از زیر مجموعه های فاکس کان (Foxconn) به شمار می رود و نوکیا (Nokia) را برای برندهای موبایلی لایسنس کرده است، در حال کار بر روی یک تبلت ۱۸.۴ اینچی است. مشخصات این تبلت غول آسا که در جی اف اکس بنچ (GFXBench) لو رفته، از طریق این تصویر قابل مشاهده است:

nokia-tablet

با وجود آن که در هیچ کجای تصویر نامی از نوکیا برده نشده است، ولی این محصول اندروید ۷ را به طور پیش فرض ارائه خواهد داد ولی اگر دقت کنید در کنار اندروید ۷ عبارت FIH Edition نیز درج شده و در حقیقت همین عبارت سرنخ ما برای ارتباط دادن این محصول به نوکیا است.

این تبلت،  که نام مینی تلوزیون برای آن برازنده تر است، یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ دارد و از تراشه اسنپ دراگون ۸۳۵ در ساخت آن استفاده شده و ۴ گیگابایت نیز حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی (که ۵۲ گیگ آن در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت) برای آن در نظر گرفته شده است. این تبلت بزرگ دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و جلوی خود دارد که هر دو دوربین قادر به ضبط ویدیو با کیفیت ۴K هستند. اگرچه دوربین پشتی از دو مزیت دیگر نیز بهره می برد: فلش ال ای دی و فوکوس خودکار.

اطلاعات دیگری هم از این محصول به گوش نرسیده اس. شاید این تبلت واقعاً به بازار عرضه شود و شاید هم نه، و شاید هم دقیقاً همچون نوکیا ۶ (Nokia 6) که اندروید ۶ داشت و فقط مختص بازار چین بود، تنها برای چینی ها باشد و شاید هم اینطور نباشد. به هر حال، بهتر است منتظر تائید یا تکذیب رسمی نوکیا بمانیم.

نظر شما درباره ورود نوکیا به بازار تبلت ها چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید