گوشی مقرون به صرفه ی LG X230 گواهی خود را می گیرد ، عرضه ی جهانی آن حتمی به نظر می رسد - تکفارس 
گوشی مقرون به صرفه ی LG X230 گواهی خود را می گیرد ، عرضه ی جهانی آن حتمی به نظر می رسد - تکفارس 

گوشی مقرون به صرفه ی LG X230 گواهی خود را می گیرد ، عرضه ی جهانی آن حتمی به نظر می رسد

سپهر حقی
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 23:28
گوشی مقرون به صرفه ی LG X230 گواهی خود را می گیرد ، عرضه ی جهانی آن حتمی به نظر می رسد - تکفارس 

شرکت ال جی اوایل این هفته چند گوشی هوشمند سطح پایین معرفی کرد، از بین آن ها می توان به X300 و Aristo اشاره کرد. اولی (X300) فقط در کره ی جنوبی معرفی شده است ، در حالی که دومی (Arisro) به وسیله ی شرکت هایی مثل MetroPCS و T-Mobile راه خود را به ایالات متحده باز کرده است.

اگر خواسته باشیم این دو گوشی را با هم مقایسه کنیم ، باید بگوییم تقریبا مانند هم هستند ؛ جدا از این موضوع که گوشی X300 دارای رم ۲ گیگا بایتی می باشد ، در حالی که Aristo فقط از ۱.۵ گیگا بایت رم بر خوردار است.

حال ، قرار است گوشی مقرون به صرفه ی جدیدی از ال جی وارد بازار شود، گوشی X230 . اگر بخواهیم از روی نام این دستگاه قضاوت کنیم ، گوشی X230 حتی از مدل X300 نیز پایین تر و ابتدایی تر خواهد بود.

گوشی X230 اخیرا در جلسه ی سران شرکت بلوتوث دیده شده ، که به این معناست که این محصول یک قدم به عرضه ی رسمی نزدیک تر شده است. لیستی که مقامات رسمی ارائه داده اند چیزی از مشخصات فنی این محصول رو نمی کند ، اما به لطف لیست مشخصات گوشی X230 که در سایت Geekbench منتشر شده است، ما از مواردی خبر دار شدیم.

ظاهرا گوشی X230 با یک پردازنده ی MediaTek MT6737M و یک گیگا بایت رم کار می کند. علاوه بر این ها ، سیستم عامل این گوشی هوشمند اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود ، که ذره ای مأیوس کننده است ؛ زیرا که دیگر دستگاه های سطح پایین ال جی که پیشتر معرفی کردیم – Aristo و X230 – ورژن نوقا را به صورت پیش فرض روی خود دارند.

هنوز هیچ حرفی راجع به قیمت گذاری و عرضه آن زده نشده است ، ولی از آن جایی که شرکت بلوتوث گواهی برای آن صادر کرده است ، انتظار می رود گوشی X230 در سطح جهانی عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.