آینده ی لانچر اندروید Nokia Z مشخص نیست - تکفارس 
آینده ی لانچر اندروید Nokia Z مشخص نیست - تکفارس 

آینده ی لانچر اندروید Nokia Z مشخص نیست

سپهر حقی
۳ بهمن ۱۳۹۵ - 23:59
آینده ی لانچر اندروید Nokia Z مشخص نیست - تکفارس 

در سال ۲۰۱۴ ، زمانی که نوکیا تبلت اندرویدی N1 خود را معرفی کرد، همراه آن برنامه ی لانچر اندروید خود را نیز به بازار عرضه کرد. تحت نام Nokia Z ، این لانچر برای دانلود روی Google Play قرار داده شد ، جایی که هنوز می توانید آن را پیدا کنید ( و به صورت مجانی دانلود کنید). هر چند که این لانچر یک پروژه ی تکمیل شده نیست و هنوز در مرحله ی آزمایشی است.

از آن جایی که نوکیا قرار است امسال گوشی های اندرویدی متعددی روانه بازار کند، تصور بر آن بود لانچر Z ارتقا پیدا کند ، بهتر شود و برای نصب روی گوشی های جدید آماده شود. اما این اتفاق قرار نیست رخ دهد. سایت NokiaMob با شرکت نوکیا تماسی داشته تا از آینده ی لانچر Z اطلاعی پیدا کند ، و دریافته که این شرکت فعلا برنامه ای برا ارتقا آن ندارد. این لانچر در مرحله ی آزمایشی خواهد ماند ، پس مشخص است که شرکت نوکیا قصد استفاده از آن در گوشی های جدید خود را ندارد.

اولین گوشی هوشمندی که نوکیا امسال معرفی کرد ، Nokia 6 (در حال حاظر فقط در چین موجود است)، لانچر Z را روی خود ندارد. به جای آن ، از اندروید ۷.۰ نوقا و رابطی که صرفا برای استفاده ی کاربران چینی ساخته شده است استفاده می کند.

تا الآن ، بیش از یک میلیون کاربر اندرویدی لانچر Z را از Google Play در یافت کرده اند. بیشتر آن ها از آن خوششان آمده است ، از آن جایی که امتیاز ۴.۲ از ۵ به آن داده شده است. این لانچر آخرین بار در آوریل ۲۰۱۶ ارتقا یافت ، و کمی ناراحت کننده است که شرکت نوکیا دیگر اهمیتی به آن نمی دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.