از گوشی Samsung Galaxy S8 در مراسم MWC پرده برداری نخواهد شد - تکفارس 
از گوشی Samsung Galaxy S8 در مراسم MWC پرده برداری نخواهد شد - تکفارس 

از گوشی Samsung Galaxy S8 در مراسم MWC پرده برداری نخواهد شد

سپهر حقی
۴ بهمن ۱۳۹۵ - 19:26
از گوشی Samsung Galaxy S8 در مراسم MWC پرده برداری نخواهد شد - تکفارس 

رئیس بخش گوشی های هوشمند سامسونگ (Koh Dong-jin) در رابطه با مشکل باتری Galaxy Note7 ، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد. همگی در یافته اند منبع مشکل کجاست و هنگامی که باتری ها را عوض کردند چه اتفاقی افتاد.

او عنوان کرد که این باتری های خراب چیزی نزدیک به ۵.۳ میلیارد دلار به شرکت سامسونگ ضرر زده ، و برای این که این فاجعه دوباره رخ ندهد ، گوشی Galaxy S8 که همگی منتظر آن بودند کمی دیر تر از موعد انتظار وارد بازار می شود. او به خبر نگاران خاطر نشان کرد که ” اثرات این رخداد عمیقا در فرهنگ و ساز و کار این شرکت بازتاب پیدا کرده است. “

این بدین معناست که از گوشی Samsung Galaxy S8 در کنگره ی جهانی موبایل (MWC) که فوریه ی امسال در شهر بارسلونا بر گزار می شود رو نمایی نخواهد شد. پس حتی اگر شایعاتی در رابطه با طرح آن و یا نداشتن دکمه ی خانه و یا حتی در باره ی Bixby ، جواب سامسونگ برای Alexa ویا Google Assistant ، به بیرون درز کرد ، مقداری زمان داریم تا هم چنان چرخ شایعه را بچرخانیم. این مسئول تاریخ دقیقی برای عرضه ی این محصول ارائه نکرد، پس باید منتظر بمانیم و ببینیم با چه مقدار تأخیر مواجه خواهیم بود.

گزارشات قبلی از عرضه ی Samsung Galaxy S8 در اواسط ماه آوریل خبر می دادند ، در نتیجه حال باید در ماه مارس منتظر آن باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید