به روز رسانی جدید LINE برای اندروید عرضه شد - تکفارس 
به روز رسانی جدید LINE برای اندروید عرضه شد - تکفارس 

به روز رسانی جدید LINE برای اندروید عرضه شد

عرفان کرد
۴ بهمن ۱۳۹۵ - 22:30
به روز رسانی جدید LINE برای اندروید عرضه شد - تکفارس 

Line یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسانی برای گوشی های موبایل، آپدیت شد و تغییرات مهمی در آن اعمال شد. البته هیچ امکان جدیدی به آن اضافه نشده ولی توسعه دهندگان چینی توانستند امکانات موجود را بهبود بخشند. با تکفارس همراه شوید.

یکی از مهم ترین این پیشرفت ها در امکان به اشتراک گذاری ویدیو ها و عکس ها به وجود آمده. در آخرین نسخه های این اپلیکیشن کاربران فقط می توانستند تصاویر را برای یکدیگر ارسال نمایند.

با به روز رسانی جدید کاربران هم می توانند به ارسال عکس ها ادامه دهند و هم می توانند در آن بخش ویدیو های مورد نظرشان را ارسال نمایند. بنا بر گفته های گروه توسعه دهنده LINE، کاربران می توانند همزمان پنج ویدیو ارسال کنند.

علاوه بر این کاربران می توانند ویدیو ها را روی Timeline پروفایلشان قرار دهند. بعد از آپدیت کردن به نسخه ۷.۰.۰ اپلیکیشن LINE می توانید به راحتی از خودتان فیلم تهیه کنید و آن را با دیگران، بر روی پروفایلتان به اشتراک بگذارید.

البته باید اشاره کرد که این به روز رسانی فقط برای نسخه های اندروید عرضه شده و نسخه iOS هنوز به مانند گذشته است و کاربران باید منتظر عرضه این به روز رسانی باشند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.