سامسونگ در حال آزمایش به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس است - تکفارس 
سامسونگ در حال آزمایش به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس است - تکفارس 

سامسونگ در حال آزمایش به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس است

دانیال دهقانی
۵ بهمن ۱۳۹۵ - 22:12
سامسونگ در حال آزمایش به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس است - تکفارس 

سامسونگ در حال آزمایش به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای گلکسی اس ۶ اج پلاس است! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آن هایی که هنوز گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج یا گلکسی اس ۶ اج پلاس (Galaxy S6 Edge+) دارند نیازی نیست تا نگرانی خاصی بابت اندروید ۷ نوقا بر روی گوشی خود داشته باشند. سامسونگ همین حالا هم تائید کرده که به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای این گوشی ها در نیمه اول امسال عرضه خواهد شد، و حالا هم نتایج بنچمارکی که هر سه این گوشی ها با اندروید ۷ نوقا آزمایش شده اند منتشر شده است. گوشی گلکسی اس ۶ اج پلاس آخرین گوشی بود که این آزمایش بر روی آن انجام شد و این گواه آن است که به زودی شاهد عرضه شدن به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای خانواده گوشی های گلکسی اس ۶ خواهیم بود.

galaxy-s6-edge-plus-nougat

نسخه سامسونگی اندروید ۷ نوقا با خود محتویات دیگر بسیاری نیز دارد. در میان این محتویات می توان به مواردی چون کوییک پنل (Quick Panel) به شکل بازسازی شده به همراه نسخه تکامل یافته S Finder، پاپ آپ ها و قابلیت اسپلیت اسکرین (split screen) پنجره ها، یک حالت جدید عملکرد (Performance) که ۴ بهینه سازی مختلف برای هنگام سرگرمی یا هنگامی که به باتری گوشی بیش از هر چیزی نیاز است را در خود دارد، و یک لاگین منیجر (Login Manager) به نام سامسونگ پس (Samsung Pass) اشاره کرد.

برخی دیگر از محصولات مسن تر سامسونگ همچون گلکسی نوت ۵ (Galaxy Note 5)، گلکسی تب ای به همراه قلم اس (Galaxy Tab A with S Pen)، گلکسی تب اس ۲ نسخه ال تی ای (Galaxy Tab S2 LTE Unlock)، گلکسی ای ۳ (Galaxy A3) و گلکسی ای ۸ (Galaxy A8) نیز طبق برنامه ها قرار است در نیمه اول سال ۲۰۱۷ به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا را دریافت کنند.

آیا شما هم از عرضه به روز رسانی حاوی اندروید ۷ نوقا برای این مدل ها خوشحال هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.