استفاده از لینکدین اکنون مانند استفاده از یک اپ است - تکفارس 
استفاده از لینکدین اکنون مانند استفاده از یک اپ است - تکفارس 

استفاده از لینکدین اکنون مانند استفاده از یک اپ است

علی فلاح
۵ بهمن ۱۳۹۵ - 23:16
استفاده از لینکدین اکنون مانند استفاده از یک اپ است - تکفارس 

صفحه ی اصلی لینکدین ، بزرگترین شبکه ی بازاریابی در جهان ، بسیار مشابه اپ این سیستم شده است.

با ادامه این خبر همراه تکفارس باشید.

طراحی صفحه ی نخست این وبسایت حدودا یک سال زمان برد. و طراحی جدید بسیار شبیه به نسخه ی نرم افزاری این وبسایت است.

هدفِ لینکدین ، از طراحی دوباره وبسایتش ، مشابه بودن به نسخه نرم افزاری این شرکت نیست ، بلکه تنها دلیل در ایجاد تغییرات در طراحی ، هماهنگ کردن نسخه ی دسکتاپ این سیستم با نسخه ی موبایلی این شرکتِ بزرگ بود.با انجام این تغییرات ، هماهنگی نسخه دستکتاپ لینکدین با نسخه موبایلی اش بیش از ۵۰ درصد رشد کرد.

به گفته کریس پروت ، مدیر بخش مهندسی لینکدین ، این تغییر بصورت تغییر در شکل وبسایت نبوده است. بلکه یک تغییر در ساختار صفحه ی اول این شرکت بوده است به صورتی که همه چیز را از نو در آن طراحی کرده اند. و خوشبختانه این تغییرات در سیستم باعث افزایش بازده و همچنین شبیه تر شدن وبسایت به نرم افزار تحت سیستم عامل های اندروید و iOS شد.

حدودا ۶۰ درصد از ۴۶۷ میلیون کاربر این شبکه ی عظیم از اپ این شرکت استفاده می کنند و ۴۰ درصد باقی مانده ، از کامپیوتر خود برای استفاده از لینکدین استفاده می کنند. تعداد بسیار زیادی از کاربران نیز ، روزانه چندین بار اشتراک خود بین موبایل و کامپیوتر را عوض می کنند.

لازم به ذکر است که این تغییرات جدید به کابران این اجازه را می دهد که از تمامی امکانات لینکدین ، بصورت همزمان با سرعت بالا استفاده کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.