با وجود فاجعه ی Note 7 ، فروش شرکت سامسونگ رشد داشته است - تکفارس 
با وجود فاجعه ی Note 7 ، فروش شرکت سامسونگ رشد داشته است - تکفارس 

با وجود فاجعه ی Note 7 ، فروش شرکت سامسونگ رشد داشته است

سپهر حقی
۶ بهمن ۱۳۹۵ - 00:06
با وجود فاجعه ی Note 7 ، فروش شرکت سامسونگ رشد داشته است - تکفارس 

همه فکر می کردند سال ۲۰۱۶ به دلیل مشکلاتی که Note 7 ایجاد کرد سال خوبی برای شرکت سامسونگ نباشد. اما آمار و ارقام این شرکت کره ای جور دیگری نشان می دهد.

امروز مشخص شد که بخش آی تی و ارتباطات موبایلی آن ۲۳.۶۱ تریلیون وون کره ی جنوبی (۱۸.۸ میلیارد دلار آمریکا) از درآمد های تلفیقی و ۲.۵۰ تریلیون وون کره ی جنوبی (۲ میلیارد دلار آمریکا) از سود عملیاتی در یک چهارم نهایی سال ۲۰۱۶ در آمد کسب کرده است.

در یک چهارم پایانی سال به دلیل جو فصلی آخر سال در بازار ها ، درخواست محصول بیشتر بوده است. فروش دستگاه های Galaxy S7 و S7 Edge و هم چنین محصولات قیمت پایین این شرکت ، فروش آن را بالا برده است.

بخش خبری شرکت سامسونگ اعلام کرد :

“شرکت سامسونگ در صدد آن است تا با طراحی های متفاوت و ویژگی های خلاقانه ، صدر جدول فروش در بخش گوشی های هوشمند را دوباره از آن خود گرداند و هدایت آن را دوباره به دست گیرد. “

این گفته ممکن است حاکی از آن باشد که ما گوشی جدید شرکت سامسونگ را بدون دکمه ی خانه و همراه با کلی امکانات جدید – که شامل دستیار هوشمند Bixby نیز می شود – خواهیم دید ؛ چیز هایی که همه شان گزارش داده شده اند.

” این شرکت هم چنین قصد دارد در عرصه ی گوشی های با قیمت پایین رقابت را بر حریفان سخت تر کند؛ با معرفی امکانات ضد آب و ضد گرد و غبار و اسکن اثر انگشت روی این دستگاه ها. “

این نیز بیانیه ی دیگری از سوی شرکت سامسونگ بود که ظاهرا همه ی ما می دانیم منظور آن ها چیست – می توانید به گزارشات خلاصه ی عملکرد گوشی های Galaxy A5 (2017) و Galaxy A3 (2017) سری بزنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید