مذاکرات اپل و دولت هند، در مراحل پایانی - تکفارس 
مذاکرات اپل و دولت هند، در مراحل پایانی - تکفارس 

مذاکرات اپل و دولت هند، در مراحل پایانی

عرفان کرد
۶ بهمن ۱۳۹۵ - 23:22
مذاکرات اپل و دولت هند، در مراحل پایانی - تکفارس 

با افت میزان فروش و محبوبیت اپل در بزرگترین بازار گوشی هوشمند جهان، یعنی چین، این غول آمریکایی چشم به تصاحب دومین بزرگترین بازار گوشی هوشمند دنیا دارد و قصد دارد با افتتاح نمایندگی رسمی اپل در هند، این هدف را عملی کند. با تکفارس همراه شوید.

ژین مانستر کارشناس و آنالیزور Piper Jaffray معتقد است که این حرکت می تواند ۶۲ میلیون کاربر به کاربران کنونی اپل بیافزاید که برای اپل درآمد خوبی خواهد داشت. برای تاسیس نمایندگی رسمی در هند اما مانعی بر سر مسیر اپل وجود دارد.

اپل برای تاسیس این نمایندگی باید حداقل ۳۰% محصولات مورد نظر را در هند تولید کند. به گزارش Wall Street Journal، مذاکرات نمایندگان اپل با مسئولین دولتی هند به خوبی پیش رفته و به نظر می رسد که اپل به زودی بتواند با تولید ۳۰% محصولات در هند، نمایندگی رسمی خود را تاسیس کند و بیش از ۵% سهام گذشته را از آن خود کند.

البته اپل هنوز درخواست دارد تا دولت هند، اپل را به مدت ۱۵ سال از پرداخت مالیات برای ورود تجهیزات و قطعات لازم تولید محصولات اپل، معاف کند تا آن ها بتوانند به راحتی به تولید محصولاتشان بپردازند تا نمایندگی رسمیشان را هر چه زودتر افتتاح کنند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید