سونی در MWC از یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش ۴K و اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گوشی دیگر رونمایی می کند - تکفارس 
سونی در MWC از یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش ۴K و اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گوشی دیگر رونمایی می کند - تکفارس 

سونی در MWC از یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش ۴K و اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گوشی دیگر رونمایی می کند

امیر رزاق
۷ بهمن ۱۳۹۵ - 21:31
سونی در MWC از یک پرچمدار جدید با صفحه نمایش ۴K و اسنپ دراگون ۸۳۵ به همراه ۴ گوشی دیگر رونمایی می کند - تکفارس 

طبق اطلاعات به بیرون درز کرده ، به نظر می رسد که قرار است سونی سر و صدای زیادی در مراسم MWC 2017 ایجاد کند. احتمالا بزرگ ترین و برجسته ترین نقطه ی معرفی های سونی در مراسم MWC 2017 یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با صفحه نمایش با رزولوشن فوق العاده ی ۴K و پردازنده ی جدید و قدرت مند اسنپ دراگون ۸۳۵ ، خواهد بود.

همچنین علاوه بر این گوشی پرچمدار که با اسم رمز Sony Yoshino شناخته می شود، به نظر می رسد که این کمپانی قصد رونمایی از ۴ گوشی هوشمند دیگر نیز در کنار آن داشته باشد. در ادامه می توانید خلاصه از اطلاعات و مشخصات منتشر شده از این گوشی های شایعه شده را مشاهده نمایید.

Sony Yoshino : گفته می شود این گوشی پرچمدار دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت ۴K (2160*3840 پیکسل) خواهد بود و از یک چیپست اسنپ دراگون ۸۳۵  به همراه ۴ یا ۶ گیگابایت رم LPDRR4 قدرت می گیرد. علاوه بر این ، انتظار می رود که این گوشی به همراه سنسور دوربین جدید Sony IMX400 بیاید که انتظار بهبود کیفیت تصویر قابل توجهی از آن می رود.

Sony BlancBright : یک گوشی بالا رده دیگر،  گفته می شود که BlancBright نیز همچنین از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بهره می برد اما این بار کیفیت آن منطقی تر بوده و Quad HD (1440*2560 پیکسل) است. شایعات حاکی از آن بوده که این گوشی نیز احتمالا یا از پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ و یا اسنپ دراگون ۶۵۳ استفاده می کند و مقدار حافظه ی رم آن نیز ۴ گیگابایت است. سنسور دوربین جدید Sony IMX400 بر روی این گوشی نیز موچود است.

Sony Keyaki (Zelkova) : این گوشی گفته می شود یک دستگاه میان رده با سایز صفحه نمایش جمع و جور تر ۵.۲ اینچی و رزولوشن Full HD (1080*1920 پیکسل) می باشد و چیپست استفاده شده بر روی آن نیز چیپست ارزان قیمت تر MediaTek Helio P20 به همراه ۴ گیگابایت حافظه ی رم بوده. همچنین قابلیت برجسته ی این گوشی نیز اضافه شدن حافظه ی داخلی فراوان ۶۴ گیگابایتی است. طبق شایعات این گوشی از یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد.

Sony Hinoki (Cypress) : همچنین انتظار می رود که سونی دو گوشی مقرون به صرفه را نیز به نمایش بگذارد که اولین آن ها Sony Hinoki بوده که دارای یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD (720*1280 پیکسل) می باشد و پردازنده ی آن نیز باز هم MediaTek Helio P20 اما این بار به همراه  گیگابایت رم و تنها ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی است. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی باشد.

Sony Mineo : آخرین گوشی موجود در این لیست ۵ گوشی بزرگ شایعه شده ی سونی یک دستگاه مرموز با اسم رمز Sony Mineo بوده که تنها اطلاعات در دسترس از آن قیمت شایعه شده ی ۳۵۰ دلاری آن است که این گوشی را در محدوده ی گوشی های میان رده قرار می دهد.

انتظارات : اگر قطعا سونی از ۵ گوشی به طور همزمان در مراسم MWC رونمایی کند،  بدون شک این رویداد به یکی از بزرگ ترین رویداد های MWC تبدیل می شود اما چیزی که در مورد آن مطمئن نیستیم این است که آیا سونی خواهد توانست گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۴K و پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ را در آینده ی نزدیک در تعداد قابل توجهی به بازار عرضه کند یا خیر. مطمئنا هیچ کدام از ما طرفدار ایده ی معرفی گوشی در فوریه و عرضه ی آن در جولای نیستیم ، اما با توجه به گزارش های تصاحب کامل سفارشات پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ توسط سامسونگ برای ماه آینده ، به نظر می رسد که چند ماهی طول خواهد کشید تا سونی بتواند پرچمدار آینده نگرانه ی خود را به عرضه برساند.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.