شیائومی در MWC 2017 حضور نخواهد داشت! - تکفارس 
شیائومی در MWC 2017 حضور نخواهد داشت! - تکفارس 

شیائومی در MWC 2017 حضور نخواهد داشت!

عرفان کرد
۷ بهمن ۱۳۹۵ - 22:05
شیائومی در MWC 2017 حضور نخواهد داشت! - تکفارس 

سال گذشته در کنگره جهانی موبایل (MWC)، شیائومی گوشی Mi 5 را به همه معرفی کرد. از آن جایی که گزارشات زیادی پیرامون Mi 6 منتشر شد و شایعاتی در خصوص Mi MIX EVO به گوش می رسید، انتظار می رفت که شیائومی در MWC ماه آینده، که در بارسلونا برگزار می شود، از یکی از این دو دستگاه رونمایی کند. با تکفارس همراه شوید.

بنا بر گزارش TechCrunch شیائومی در MWC سال ۲۰۱۷ شرکت نخواهد کرد. شاید این دلیلی برای جدا شدن هوگو بارا (Hugo Barra) از شیائومی قبل از چنین رویداد مهمی باشد. به نظر می رسد شیائومی اصلا نیازی به بارا نداشته باشد چرا که آن ها اصلا به بارسلونا نخواهند رفت.

البته حتی اگر شیائومی در MWC شرکت نکند، ممکن است که در طول زمان برگزاری این مراسم، از گوشی Mi 6 و Mi MIX EVO رونمایی کند و حضور نداشتن در بارسلونا، مانعی بر سر راه اهداف این شرکت نخواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد، شیائومی چهره های شاخصی را در میان تماشاگران مراسمش از دست می دهد که مکن است همین قضیه باعث باز تر بودن دست شیائومی برای رونمایی از محصولاتش باشد.

البته تمام این ها شایعات و احتمالات منتشر شده هستند و اینکه “اپل چینی ها” چه برنامه ای برای محصولات آینده اش دارد هنوز مشخص نشده است و باید دید که آیا جدایی بارا نیز مرتبط به همین قضیه بوده است یا خیر.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید