MWC 2017 : انتظار چه گوشی هایی را از برندهای برتر داشته باشیم - تکفارس 
MWC 2017 : انتظار چه گوشی هایی را از برندهای برتر داشته باشیم - تکفارس 

MWC 2017 : انتظار چه گوشی هایی را از برندهای برتر داشته باشیم

امیر رزاق
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 19:00
MWC 2017 : انتظار چه گوشی هایی را از برندهای برتر داشته باشیم - تکفارس 

دوست دارید نگاهی کوتاه به آینده داشته باشید؟ دوست دارید که بدانید هزاران نفر از مردم و طرفداران تکنولوژی ماه آینده برای چه گردهم می آیند؟ اگر شما هم به دنیای تکنولوژی علاقه مند هستید و بی صبرانه منتظر MWC 2017 ماه آینده در شهر بارسلونا هستید، در ادامه با تکفارس و این مقاله همراه باشید.

کنگره ی جهانی موبایل (Mobile World Congress) این رویداد بزرگی است که قرار است از روز ۲۷ فوریه تا ۲ مارس در شهر بارسلونا شکل بگیرد. هیجان زده اید؟ باید باشید! آن جا جایی است که قرار است آخرین و جدید ترین تکنولوژی های موبایلی روز دنیا معرفی شود. همه چیز از گوشی های هوشمند گرفته تا تبلت ها، لوازم پوشیدنی ، لوازم جانبی و هر چیز دیگر مرتبط با تکنولوژی در کنار آن ها.

اما واقعا باید انتظار چه چیز هایی را داشته باشیم؟ در ادامه به آن ها می پردازیم.

Samsung

کنفرانس خبری کمپانی سامسونگ در مراسم MWC 2016

کنفرانس خبری کمپانی سامسونگ در مراسم MWC 2016

غرفه ی سامسونگ همیشه یکی از بزرگ ترین و شلوغ ترین غرفه ها در MWC بوده است و شک داریم که امسال داستان غرفه ی سامسونگ متفاوت باشد. البته متاسفانه قرار نیست که گوشی هوشمند مورد انتظار Galaxy S8 در آن جا به نمایش گذاشته شود و عدم حضور و رونمایی نکردن از این گوشی در این مراسم چند روز پیش توسط خود سامسونگ تایید شد. دلیلش؟ خب به نظر می رسد که این کمپانی واقعا می خواهد زمان بگذارد تا مطمئن شود که پرچمدار بعدی اش با بالا ترین استاندارد های ایمنی ساخته می شود. شایعات از این قرار هستند که گوشی پرچم دار Samsung Galaxy S8 در عوض در اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل به بازار عرضه می شود.

به جای یک گوشی هوشمند پرچم دار سری Galaxy، سامسونگ احتمالا یک تبلت جدید معرفی نماید، تبلت Galaxy Tab 3. همچنین گوشی های Galaxy با صفحه های انعطاف پذیر نیز شایعه شده اند که در این رویداد حضور داشته باشند. علاوه بر آن احتمالا شاهد گوشی های اقتصادی و میان رده جدیدی از سری گوشی های Galaxy A و Galaxy J نیز خواهیم بود که همگی در غرفه ی سامسونگ به نمایش گذاشته خواهند شد.

LG

تصویر به بیرون درز کرده از بخش جلویی گوشی مورد انتظار LG G6

تصویر به بیرون درز کرده از بخش جلویی گوشی مورد انتظار LG G6

کنفرانس خبری LG به نظر می رسد که در حال تبدیل شدن به مهم ترین رویداد MWC است. بیش تر به خاطر این که قرار است این کمپانی جانشین پرچمدار سال پیش خود، LG G5، را معرفی کند. به احتمال زیاد و همانطور که حدس زدید این پرچم دار جدید LG G6 نام خواهد داشت که در روز های گذشته تصویری از آن نیز به بیرون درز کرد. طبق اطلاعات به بیرون درز کرده، این گوشی قرار است دارای یک صفحه نمایش بسیار بلند با نسبت عجیب و منحصر به فرد ۱۸:۹ یا همان ۲:۱ باشد که دلیل آن نیز قابلیت مولتی تسکینگ بهتر می باشد. همچنین این گوشی قرار است سریع، ضد آب، خوش قیافه و در کل (امیدواریم) عالی باشد.

Sony

انتظار می رود Sony از 5 گوشی جدید سری Xperia از جمله یک پرچمدار رونمایی نماید

انتظار می رود Sony از ۵ گوشی جدید سری Xperia از جمله یک پرچمدار رونمایی نماید

تا امروز اطلاعات و شایعات بسیار کمی در مورد برنامه های کمپانی Sony برای رویدادش در طی مراسم MWC در دسترس بود، تا اینکه امروز حجم عظیمی از اطلاعات در مورد گوشی های آینده ی سونی که قرار است در طی این مراسم رونمایی شوند ، به بیرون درز کرد. اگر به این اطلاعات به بیرون درز کرده اعتماد کنیم، این کمپانی احتمالا قصد معرفی ۵ گوشی هوشمند جدید از جمله یک هیولای با صفحه نمایش ۴K و پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ را دارد. در این جا به جزئیات اطلاعات منتشر شده از این گوشی ها نمی پردازیم، اما اگر علاقه مند به دانستن اطلاعات بیش تر در مورد آن ها هستید می توانید به لینک مقاله ی مورد نظر در مورد آن ها سر بزنید.

HTC

گوشی هوشمند HTC One X9 معرفی شده در MWC 2016

گوشی هوشمند HTC One X9 معرفی شده در MWC 2016

همانند همیشه، کمپانی تایوانی HTC در مراسم MWC در شهر بارسلونا حاضر خواهد بود. اما هنوز چندان مطمئن نیستیم که این کمپانی قرار است چه گوشی هایی را معرفی کند. تمام چیزی که می دانیم این است که این گوشه از پردازنده ی سیستم روی چیپ اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده نمی کند. حدس ما بر این بوده که دستگاه های میان رده ی جدید خانواده ی Desire تنها سخت افزار های جدیدی از سوی HTC بوده که در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد، از آن جایی که هنوز برای معرفی کردن جایگزین گوشی HTC M10 کمی زود به نظر می رسد. همچنین به نظر می رسد که خبری از ساعت هوشمند اندرویدی در این مراسم نیز نخواهد بود.

Nokia

گوشی هوشمند محبوب اخیرا عرضه شده ی Nokia 6

گوشی هوشمند محبوب اخیرا عرضه شده ی Nokia 6

HMD Global، کمپانی پشت ساخت گوشی هوشمند فوق العاده محبوب Nokia 6 و تمامی گوشی های با برند نوکیا که در ۱۰ سال آینده خواهیم دید، هم اکنون حضور خود در مراسم MWC 2017 ماه آینده را تایید کرده است. ما هنوز نمی دانیم که قرار است چه چیزی معرفی شود ، اما شایعات حاکی از این بوده که یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و بهره گرفته از پردازنده ی قدرت مند اسنپ دراگون ۸۳۵ در دست ساخت توسط این کمپانی می باشد. این شایعات اگر چه با ادعا های اخیر مبنی بر حضور نداشتن و معرفی نشدن هیچ گوشی هوشمندی با پردازنده ی اسنپ دراگون ۸۳۵ در طی مراسم MWC تناقض دارد.

در هر صورت، انتظار می رود که گوشی های اندرویدی جدید نوکیا در این مراسم به نمایش گذاشته شوند ، و اسم رمز یکی از آن ها می تواند Heart باشد که با توجه به مشخصات اخیرا کشف شده، به نظر می رسد که قرار است یک مدل میان رده باشد. یک تبلت غول پیکر با صفحه نمایش ۱۸ اینچی نیز احتمال دارد برای اولین بار در این رویداد به نمایش در آید.

Moto / Lenovo

دعوت نامه ی کمپانی لنوو برای معرفی گوشی های جدید برند Moto در MWC 2017

دعوت نامه ی کمپانی لنوو برای معرفی گوشی های جدید برند Moto در MWC 2017

گوشی های هوشمند جدید Moto قرار است به MWC 2017 بیایند و ما تقریبا از آن مطمئن هستیم. همان طور که دعوت نامه ی منتشر شده اعلام می کند، قرار است این گوشی ها در تاریخ ۲۶ فوریه رونمایی شوند. به احتمال زیاد خواهیم توانست نسل پنجم از سری گوشی های G، که گوشی های مقرون به صرفه و میان رده ی برند موتو می باشند، را ببینیم. شاید چند نسخه از گوشی هوشمند Moto G5 معرفی شود، از جمله نسخه ی استاندارد و نسخه ی بزرگ تر و قدرت مند تر پلاس.

اما در مورد Lenovo، هنوز مشخص نیست که این برند قرار است چه چیزی را عرضه کند و شایعات در مورد سخت افزار جدید این شرکت نایاب بوده است. به هر حال انتظار دیدن تبلت جدیدی از این کمپانی از سری تبلت های Yoga را در این مراسم داریم.

Huawei

تصویر منتسب به P10 پرچم دار بعدی Huawei

تصویر منتسب به P10 پرچم دار بعدی Huawei

گوشی مورد نظر در تصویر در اینجا گوشی پرچم دار Huawei P10 می باشد، یا شایعات این طور می گویند. انتظار می رود که این گوشی در طی مراسم MWC 2017 به عنوان جایگزینی برای پرچم دار سال گذشته ی این شرکت، Huawei P9، معرفی شود. نیازی نیست که بگوییم احتمالا این گوشی سیستم دوربین دوگانه ی حاضر بر روی Huawei P9 را ارتقا خواهد داد و به قابلیت ها و کیفیت تصویر آن خواهد افزود. علاوه بر این، این امکان وجود دارد که ساعت هوشمند Huawei، به عنوان یکی از اولین ساعت ها با نسخه ی دوم از سیستم عامل Android Watch در این مراسم حضور پیدا کند.

BlackBerry

BlackBerry Mercury از محدود گوشی های اندرویدی با کیبورد فیزیکی

BlackBerry Mercury از محدود گوشی های اندرویدی با کیبورد فیزیکی

بله درسته، این برند نمادین نیز قرار است در MWC 2017 حاضر باشد و یک گوشی هوشمند جدید نیز مطمئنا قرار است معرفی شود. گوشی هوشمند BlackBerry Mercury (که البته تنها یک اسم رمز بوده) عضوی از گونه ای کمیاب از گوشی های هوشمند می باشد. یک دستگاه اندرویدی با یک کیبورد کامل فیزیکی واقعی. اگر اسم این گوشی برای شما آشنا است زیاد تعجب نکنید ، زیرا که این گوشی در مراسم CES 2017 ، که این ماه در شهر لس آنجلس برگزار شد، نیز حاضر بود اما تمام اطلاعات مربوط به آن در اختیار بازدید کنندگان قرار نگرفته بود. در حال حاضر هیچ خبر دیگری از هیچ گوشی برند بلک بری دیگری که قرار باشد در طی MWC 2017 رونمایی شود در دسترس نمی باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید