دوربین بهتر، پردازنده جدید و مدل ارزانتر؛ برنامه گوگل برای نسل دوم گوشی های Pixel - تکفارس 
دوربین بهتر، پردازنده جدید و مدل ارزانتر؛ برنامه گوگل برای نسل دوم گوشی های Pixel - تکفارس 

دوربین بهتر، پردازنده جدید و مدل ارزانتر؛ برنامه گوگل برای نسل دوم گوشی های Pixel

عرفان کرد
۸ بهمن ۱۳۹۵ - 19:53
دوربین بهتر، پردازنده جدید و مدل ارزانتر؛ برنامه گوگل برای نسل دوم گوشی های Pixel - تکفارس 

پس از انتشار شایعات ضد آب بودن نسل بعد گوشی های Pixel، این بار ۹to5Google شایعات جدیدی از “یک منبعی که تا به اینجا قابل اعتماد بوده” منتشر کرده است. هر چند که نباید به تمام این شایعات اعتماد کرد اما داشتن این اطلاعات در خصوص نسل بعدی گوشی های Pixel می تواند مفید و جالب باشد. با تک فارس همراه شوید.

این منبع معتقد است در حالی که گزینه مقاوم در برابر بودن گوشی Pixel هنوز در فکر مهندسان گوگل است، گوگل قصد دارد بیشتر روی تقویت دوربین نسل آینده پیکسل ها تمرکز کند.

گوگل در حال حاضر مدل های و نمونه های مختلف گوشی Pixel 2 را با تراشه های اینتل و Qualcomm امتحان کرده است و گفته می شود که سازنده تراشه تایوانی MediaTek نیز در گذشته در این پروژه فعال بوده است.

علاوه بر این گوگل در حال کر کردن روی گوشی ارزان تر Pixel 2B است که با امکانات سخت افزاری کمتری نسبت به گوشی Pixel 2، در کنار این گوشی یا مدت کوتاهی بعد از آن عرضه می شود تا در صورت تمایل مشتریان، با قیمت کمتر و البته امکانات کمتری در اختیار آن ها قرار بگیرد.

در حالی Pixel 2B از برادر بزرگترش، یعنی Pixel 2، بسیار ارزانتر خواهد بود، انتظار می رود که گوشی Pixel 2 چیزی حدود ۵۰ دلار از گوشی های پیکسلی که قیمتشان از ۶۵۰ دلار شروع می شود، گران تر باشد. البته افزایش قیمت ۵۰ دلاری به نسبت امکانات بیشتر گوشی Pixel 2، منطقی به نظر می رسد.

هر چند که هنوز تاریخ دقیق عرضه نسل بعد گوشی های Pixel مشخص نشده است، انتظار می رود که در ماه اکتبر از این گوشی رو نمایی شود چرا که گوگل در ماه اکتبر گوشی های هوشمندش را معرفی می کند و انتظار می رود که امسال نیز به همین روند ادامه دهد.

در ماه های آینده و به خصوص چند ماه قبل از رونمایی این گوشی، اطلاعات بیشتری در اختیار دنبال کنندگان اخبار این گوشی قرار خواهد گرفت.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید