اپلیکیشن پشتیبانی اپل اکنون در ۲۲ کشور قابل استفاده می باشد - تکفارس 
اپلیکیشن پشتیبانی اپل اکنون در ۲۲ کشور قابل استفاده می باشد - تکفارس 

اپلیکیشن پشتیبانی اپل اکنون در ۲۲ کشور قابل استفاده می باشد

عرفان کرد
۸ بهمن ۱۳۹۵ - 20:29
اپلیکیشن پشتیبانی اپل اکنون در ۲۲ کشور قابل استفاده می باشد - تکفارس 

اپلیکیشن رسمی پشتیبانی اپل که کارش را در هلند آغاز کرده بود، در ماه نوامبر برای پشتیبانی از iPhone و iPad، در ایالات متحده شروع به کار کرد. از آن زمان شرکت اپل تمام تلاشش را کرده تا جای ممکن مناطق تحت پوشش این اپلیکیشن را گسترش دهد. با تک فارس همراه شوید.

امروز اپل اعلام کرده است که این اپلیکیشن در ۲۰ کشور دیگر نیزقابل دانلود می باشد. اپلیکیشن پشتیبانی اپل به کاربران iOS این امکان را می دهد تا سریع تر با سیستم پشتیبانی اپل ارتباط برقرار کنند و راه حل های مربوط را دریافت کنند.

در صورت نیاز، کاربران iOS می توانند به راحتی از به وسیله چت، تماس و ایمیل از این اپلیکیشن استفاده کنند و حتی می توانند قرار هایی را با Genius Bar  یا خدمات دهنده های دیگر تنظیم کنند. همچنین راه حل های مرحله به مرحله و استفاده از Apple ID برای شناسایی نیز قابل استفاده می باشد.

از امروز این اپلیکیشن در کشور های استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، ایرلند، ایتالیا، ژاپن ، لیختن اشتاین، ماکائو، مکزیک، سنگاپور، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، امارات متحده عربی و بریتانیا، علاوه بر هلند و ایلات متحده، قابل دانلود و استفاده است.

این اپلیکیشن با سیستم عامل های بالاتر از iOS 9  فعال می باشد و کشور هایی که شامل لیست پشتیبانی این اپلیکیشن نیستند، نام آن را در لیست اپلیکیشن های اپ استور مشاهده نخواهند کرد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.