اطلاعات جدید در خصوص Galaxy S8 با تصاویر منتشر شده جدید - تکفارس 
اطلاعات جدید در خصوص Galaxy S8 با تصاویر منتشر شده جدید - تکفارس 

اطلاعات جدید در خصوص Galaxy S8 با تصاویر منتشر شده جدید

عرفان کرد
۸ بهمن ۱۳۹۵ - 22:23
اطلاعات جدید در خصوص Galaxy S8 با تصاویر منتشر شده جدید - تکفارس 

انتظار می رود که سامسونگ در ماه مارچ یا آوریل از خانواده Galaxy S8 رونمایی کند و در حالی که تصاویر و شایعات زیادی در خصوص این گوشی منتشر شده، امروز عکسی در فضای مجازی قرار گرفت که به احتمال زیاد تصویر واقعی این گوشی می باشد. با تک فارس همراه باشید.

این تصویر توسط Venture Beat و ایوان بلاس منتشر شده که در گذشته نیز تصویر چند گوشی هوشمند دیگر را قبل از معارفه رسمی، منتشر کرده بود.

بنا بر این گزارش سامسونگ دو مدل ۵.۸ اینچی و ۶.۲ اینچی را با عرضه خواهد کرد و هر دوی آن ها لبه هایی مانند گوشی های S7 edge و S6 edge خواهند داشت. همانند سری S7 گوشی بزرگتر باتری قوی تری خواهد داشت و هر دوی آن ها علاوه بر ۴ گیگ حافظه رم، از تراشه Snapdragon 835 ساخته Qualcomm پشتیبانی می شوند.

نکته عجیب این تصویر منتشر شده حسگر اثر انگشت این گوشی است که بر خلاف شایعات مربوط به قرار گرفتن آن در زیر صفحه نمایش، در پشت گوشی و در کنار دوربین اصلی قرار گرفته.

این امر باعث می شود تا ۸۳% بدنه این گوشی ها را صفحه نمایش فرا بگیرد و در نتیجه گوشی های سری S8 از لحاظ اندازه کوچکتر از گوشی های ۵.۸ و ۶.۲ اینچی دیگر شوند.

به نظر می رسد که این تصاویر نزدیک ترین تصاویر به محصول نهایی ساموسنگ باشند و باید صبر کرد و دید که در دو یا سه ماه آینده چه اتفاقی میافتد.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید