قابلیت های گوگل هوم - تکفارس 
قابلیت های گوگل هوم - تکفارس 

قابلیت های گوگل هوم

علی فلاح
۹ بهمن ۱۳۹۵ - 17:04
قابلیت های گوگل هوم - تکفارس 

گوگل هوم (Google home) که یکی از گجت های خانگی مهم محسوب می شود ، اصلی ترین رقیب گجت اکو از آمازون (Amazon echo) می باشد.

در این مقاله به بررسی مهم ترین قابلیت های این گجت می پردازیم. با ادامه این مقاله همراه تک فارس باشید.

اولین و مهم ترین ویژگی این گجت ، پسخ موسیقی با متصل شدن به سیستم های گوگل پلی، spotify و همچنین tunein است.این دستگاه یک بلندگوی نسبتا قوی در قسمت پایینی خود دارد.

google-home-product-photos-22

دومین قابلیت این گجت، استفاده از سیستم دستیار گوگل (Google assistance) می باشد. این سیستم به شما قابلیت انجام کارهایی از قبیل ترجمه (به صورت زنده) و انجام محاسبات را می دهد.

google-home-product-photos-19

گوگل هوم ، می تواند یک ساعت هشدار برای شما باشد. همچنین شما می توانید با استفاده از این گجت از وضعیت ترافیک و همچنین مدت زمان متوسط برای طی کردن مسیر ها آگاه شوید. لازم به ذکر است که این ویژگی به بهترین نحو در این گجت طراحی شده است و تمامی اطلاعات در مورد راه و مسیر را در اختیار شما می گذارد.

google-home-product-photos-10

اگر از گجت های خانگی دیگری در منزل خود استفاده می کنید ، گوگل هوم می تواند تمامی آن ها را مدیریت کند. گوگل هوم برای انجام این کار از Nest کمک می گیرد.

nest-thermostat-uk-2014

گوگل هوم ، امکان تغییر و کنترل رنگ لامپ های خانه شما را نیز دارد. این سیستم با لامپ های فیلیپس هماهنگ می شود. گوگل هوم ، همچنین قابلیت خاموش و روشن کردن آن ها را نیز دارد.

philips-hue-white-ambience-product-photos-2 (1)

گوگل هوم ، همچنین می توند کنترل Uber را نیز در دست بگیرد. این ویژگی گوگل هوم ، یکی از بهترین ویژگی های این گجت است.گوگل با ایجاد چنین قابلیتی ، تکنولوژی خود را به نمایش گذاشته است.

ubermappingcar-1-1-large

از دیگر قابلیت های این گجت ، می توان به اطلاع دادن از آدرس ها اشاره کرد. این ویژگی به شما موقعیت مکان هایی که قصد سفر به آن ها را دارید اطلاع می دهد. همچنین آدرس نزدیک ترین رستوران ، پمپ بنزین ، شرکت های مالی و خیلی از مکان های دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

google-home-product-photos-23

اگر قصد گذراندن ساعاتی با دوستان دارید ، می توانید به همراهی گوگل هوم با تمامی دوستان خود ، به سوالات جالبی از نوع چیستان و معما پاسخ دهید.

google-home-product-photos-13

با استفاده از کروم کست (Chromecast) و تمامی دستگاه های متصل به گوگل هوم ، می توانید به پخش آهنگ و موزیک ویدیو های یوتیوب بپردازید. این گجت (گوگل هوم) همچنین توانایی اتصالِ بی سیم به تلویزیون شما را دارد و شما برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است بصورت صوتی به این گجت دستور دهید.

google-pixel-100416-google-chromecast-ultra-1328

یکی دیگر از جالب ترین ویژگی های گوگل هوم ، پاسخ دادن به بسیاری از مشکلات شما است. اگر با کسی بحث و جدالی در مورد موضوعی داشتید ، این گجت ، به راحتی می تواند به خیلی از سوالات شما پاسخ دهد. نکته جالب این است که دامنه اطلاعات این گجت بسیار کسترده است پس می توان با اطمینان کامل ، از این گجت برای یافتن بسیاری از پاسخِ سوال ها استفاده کرد.

این ها تنها بخشی از ویژگی های این گجت توسط گوگل بود. به گفته گوگل ، ویژگی بسیاری به این گجت اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید