گوشی Moto G5 تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 
گوشی Moto G5 تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گوشی Moto G5 تاییدیه FCC را دریافت کرد

عرفان کرد
۹ بهمن ۱۳۹۵ - 22:18
گوشی Moto G5 تاییدیه FCC را دریافت کرد - تکفارس 

گوشی Moto G5 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شد. طبق مدارک ثبت شده این گوشی باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی خواهد داشت که به وسیلهTurbo Charging، به سرعت شارژ می شود. با کمک این مدارک متوجه خواهید شد که گوشی Moto G5 با DTV Dongle عرضه می شود که قابلیت پخش برنامه های تلویزیون در صورت وصل شدن به دستگاه های اندروید می باشد. علاوه بر این، گوشی Moto G5 از اتصال NFC پشتیبانی می کند که قابلیت استفاده از Android Pay را به کاربران می دهد. با تک فارس همراه باشید.

اطلاعات لو رفته توسط GPUz که مشخصات سخت افزاری گوشی Moto G5 را مشخص می کرد، شباهت زیادی با اطلاعات ثبت شده در FCC دارد. این گوشی احتمالا تا قبل از ماه مارچ عرضه نخواهد شد اما فردی توانسته بود این دستگاه را قبل از عرضه رسمی اش در OLX پیدا کند. OLX نسخه غیر آمریکایی کریگزلیست (Craigslist) می باشد.

طبق این گزارش، گوشی Moto G5 Plus صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت و با تراشه Snapdragon 625 و پردازنده گرافیکی Adreno 506 و ۴ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می شود. نسخه Plus این گوشی باتری نسبتا قوی تری خواهد داشت و ۳۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت در کنار Turbo Charging مشکلی برای کاربران به وجود نخواهد آورد.

تفاوت گوشی Moto G5 با G5 Plus در حافظه رم ۳ گیگابایتی آن و احتمالا دوربین آن خواهد بود که با دوربین های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی گوشی G5 Plus تفاوت خواهد داشت. احتمالا هر دوی این گوشی ها در MWC ماه آینده معرفی شوند.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.