شایعه: آلکاتل در MWC 2017 پنج گوشی جدید را معرفی خواهد کرد! - تکفارس 
شایعه: آلکاتل در MWC 2017 پنج گوشی جدید را معرفی خواهد کرد! - تکفارس 

شایعه: آلکاتل در MWC 2017 پنج گوشی جدید را معرفی خواهد کرد!

دانیال دهقانی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 17:01
شایعه: آلکاتل در MWC 2017 پنج گوشی جدید را معرفی خواهد کرد! - تکفارس 

به نظر می رسد که آلکاتل (Alcatel) برای نمایشگاه MWC 2017 برنامه های زیادی دارد. طبق اطلاعات منتشر شده از منبعی مجارستانی به نام Tech2.hu، این شرکت فرانسوی الاصل قصد دارد تا در نمایشگاهی که در شهر بارسلون برگزار می شود ۵ گوشی را معرفی کند. با وجود آن که تا کنون جزئیاتی در مورد این گوشی ها به گوش نرسیده است، ولی به نظر یکی از آن ها یک گوشی ماژولار و قابل ارتقا خواهد بود، که بدون شک جالب به نظر می آید. تا کنون، گوشی های ماژولار نزد کاربرانی که به نظر از یک گوشی یکپارچه بیشتر لذت می برند به توفیق چندانی نرسیده است.

اما اگر آلکاتل قصد دارد تا مدل خودش در زمینه گوشی های ماژولار که یک ایده نو و جدید در دنیای تکنولوژی محسوب می شوند را معرفی کند، بدون شک باید این کار را انجام دهد. یکی از ماژول های آن – یک پوشش قابل جداسازی – طبق شایعات دارای چراغ های ال ای دی (LED) خواهد بود که همزمان با پخش موسیقی، به نورافشانی در می آیند. یکی دیگر از شایعاتی که مربوط به مدل ماژولار است، آن است که این گوشی شامل یک چیپست مدیاتک ۸ هسته ای شده و یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی دارد و قیمت آن نیز در اروپا، در حدود ۳۲۰ یورو خواهد بود. این احتمال هم وجود دارد که این گوشی همان پرچمدار جدید آلکاتل، یعنی آیدل ۵ (Idol 5) باشد، هرچند که ممکن است اینطور هم نباشد.

ما در مورد این گوشی ماژولار و دیگر محصولاتی که آلکاتل مشغول کار بر رویشان است در تاریخ ۲۶ فوریه و در نمایشگاه MWC 2017 اطلاعات بیشتری خواهیم یافت. تصویری هم که در ابتدای خبر از آن استفاده شده، یکی از تصاویری است که آن منبع مجارستانی برای اثبات حرف های خود از آن استفاده کرده و شاید هم به محصول نهایی آلکاتل شباهت هایی داشته باشد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا گوشی های جدید آلکاتل می توانند به موفقیت برسند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.