ال جی واچ استایل احتمالاً با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد - تکفارس 
ال جی واچ استایل احتمالاً با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد - تکفارس 

ال جی واچ استایل احتمالاً با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد

دانیال دهقانی
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - 17:23
ال جی واچ استایل احتمالاً با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد - تکفارس 

ال جی واچ استایل احتمالاً با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه خواهد شد. با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

آیا تا کنون از آن چه که در مورد ال جی واچ استایل (LG Watch Style) نمایش داده شده خوشتان آمده است؟ یک “منبع قابل اطمینان” به اندروید پلیس (Android Police) گفته است که این ساعت هوشمند جالب (که تصویر آن را هم در بالا می توانید مشاهده کنید) در ابتدای انتشار با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. اگر ال جی بخواهد مدل های متفاوتی را با بندها و طرح های مختلف عرضه کند، این امکان وجود دارد که قیمت این ساعت هوشمند بالاتر نیز برود.

همچنین، ال جی واچ استایل در کنار ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) عرضه خواهد شد، ساعت هوشمندی که شایعه شده با امکانات بیشتری نسبت به واچ استایل پا به بازار خواهد گذاشت که خب مسلماً باعث بالاتر رفتن قیمت آن نیز خواهد شد. به طور دقیق تر، ال جی واچ استایل قابلیت هایی چون شبکه LTE، NFC، نمایش ضربان قلب، ضد آب بودن، GPS و یک صفحه نمایش با رزولوشن بالاتر را در دسترس کاربران قرار خواهد داد. بنابراین، بالاتر بودن قیمت آن حداقل به میزان ۱۰۰ دلار نسبت به ال جی واچ استایل ،چیزی است که در مورد قیمت ال جی واچ اسپورت انتظار داریم.

انتظار می رود که ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت در تاریخ ۹ فوریه با همدیگر معرفی شوند، در حالی که هر دوی آن ها هم از اندروید وِر ۲ (Android Wear 2.0) به عنوان سیستم عامل استفاده خواهند کرد. امیدوار هستیم که ساعت های هوشمند ال جی بتوانند به خوبی از قدرت سیستم عامل جدید گوگل استفاده کنند و معرف خوبی برای این سیستم عامل باشند.

نظر شما در رابطه با ال جی واچ استایل و ال جی واچ اسپورت چیست؟ آیا تمایلی به تهیه آن ها دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید