نام گلکسی S8 و دستیار صوتی جدید آن در پروفایل LinkedIn مدیر سامسونگ دیده شد - تکفارس 
نام گلکسی S8 و دستیار صوتی جدید آن در پروفایل LinkedIn مدیر سامسونگ دیده شد - تکفارس 

نام گلکسی S8 و دستیار صوتی جدید آن در پروفایل LinkedIn مدیر سامسونگ دیده شد

امید بصیری
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - 14:36
نام گلکسی S8 و دستیار صوتی جدید آن در پروفایل LinkedIn مدیر سامسونگ دیده شد - تکفارس 

به نظر می رسد که یکی از قابلیت های هیجان انگیز پرچم دار جدید سامسونگ، دستیار صوتی فوق هوشمند این گوشی خواهد بود! در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تکفارس همراه باشید!

همراه با تمامی قابلیت های جدیدی که پرچم دار سال آینده ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ باید همراه با خود بیاورد بیش از چند بار نام یک دستیار صوتی جدید دیجیتالی ذکر شده است. دستیاری که احتمالا نام بیکسبی/Bixby را یدک خواهد کشید بسیار کارآمد تر و کاربردی تر از اس وویس/S Voice کنونی سامسونگ خوهد بود که این مسئله به لطف هوش مصنوعی فوق العاده ی این دستیار هوشمند محقق خواهد شد، تکنولوژی که سامسونگ سال گذشته پس از تصاحب ویو/Viv آن را به دست آورد.

حال هر دوی این موارد، یعنی خود گوشی و دستیار صوتی هوشمند آن در پروفایل آقای کی سونگ مدیر برنامه ریزی شرکت سامسونگ در آمریکا در شبکه ی احتماعی لینکد این دیده شده اند. برای واضح تر شدن مسئله باید گفت که طبق گفته های پروفایل کاربری آقای سونگ ایشان مسئول ” اجرا و برنامه ریزی دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ بر روی گلکسی اس ۸″ هستند. محض خاطر اینکه هنوز مطمئن نبودید که گلکسی اس ۸ و دستیار صوتی هوشمند سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد.

سامسونگ گلکسی اس ۸ به احتمال زیاد در اواخر ماه مارچ میلادی معرفی خواهد شد پس هنوز حدود ۲ ماهی تا معرفی احتمالی این گوشی زمان باقی مانده است. به هر حال به نظر می رسد که دو نسخه ی مختلف از این گوشی روانه ی بازار خواهد شد( یک گوشی با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و گوشی دیگر با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی). انتظار می رود که این گوشی ها در تاریخ ۱۴ اپریل روانه ی بازار شوند.

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا سامسونگ برنامه ی ویژه ای برای دستیار صوتی هوشمند خود دارد!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید