چرخه اینبار برعکس چرخید؛ توریست ها با سلفی هایشان بچه دلفین را کشتند - تکفارس 
چرخه اینبار برعکس چرخید؛ توریست ها با سلفی هایشان بچه دلفین را کشتند - تکفارس 

چرخه اینبار برعکس چرخید؛ توریست ها با سلفی هایشان بچه دلفین را کشتند

عرفان کرد
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - 23:07
چرخه اینبار برعکس چرخید؛ توریست ها با سلفی هایشان بچه دلفین را کشتند - تکفارس 

احتمالا دلفین ها جالبترین و جذابترین موجودات دریایی باشند. همچنین آن ها باید مانند سایر موجودات دریایی در آب بمانند تا بتوانند به زندگیشان ادامه دهند؛ مخصوصا اگر سنشان کمتر باشد. شاید از خودتان بپرسید که این چیز ها چه ربطی به تکنولوژی دارند و چرا باید در این خصوص چنین چیز هایی را بشنوید. با تک فارس همراه شوید تا ببینید که چگونه یک اتفاق تراژیک در آرژانتین این دو موضوع را به هم متصل کرد.

بنا بر رسانه آرژانتینی لا کاپیتال (La Capital) یک گروه از توریست ها در ساحل سن برناردو آرژانتین یک بچه دولفین دیدند و به جای کمک کردن به آن برای راهیابی به دریا، شروع به سلفی گرفتن با آن کردند. یکی از آن ها حتی با او فیلم گرفت و آن را بر روی توییتر آپلود کرد.

زنی به نام کلاودیا به لا کاپیتال گفت که پس از تمام شدن سلفی گرفتن های آن ها با دلفین، آن را رها کردند و از وارد کردن آن به داخل آب اجتناب کردند. او می گوید که فکر می کند دلفین در آن زمان هنوز زنده بوده اما آن ها بچه دلفین را رها کردند تا دلفین بمیرد.

این دومین بار در طول یک سال گذشته است که یک بچه دلفین در سواحل آرژانتین رها شده و مرده. بپه دلفین ها در هر دو بار نتوانستند حرارت بیرون از آب را تحمل کنند و جانشان را از دست دادند.

هرچند که عکس گرفتن با حیواناتی مانند دلفین ها می تواند تصاویر زیبایی را برای این افراد به ثمر داشته باشد اما درک شرایط محیطی باید برای ابن افراد در اولویت باشد. همانطور که برخی اوقات سلفی ها باعث مرگ انسان ها می شوند، برخی اوقات نیز سلفی ها باعث مرگ حیواناتی مانند این دو دلفین می شوند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید