تیم کوک می‌گوید | برای نسل بعدی آیپد ویژگیهای هیجان انگیزی وجود دارد - تکفارس 
تیم کوک می‌گوید | برای نسل بعدی آیپد ویژگیهای هیجان انگیزی وجود دارد - تکفارس 

تیم کوک می‌گوید | برای نسل بعدی آیپد ویژگیهای هیجان انگیزی وجود دارد

پویان بسطامی
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - 14:24
تیم کوک می‌گوید | برای نسل بعدی آیپد ویژگیهای هیجان انگیزی وجود دارد - تکفارس 

 در حالی که آیپد اپل ممکن است، که بازار و تقاضا را برای تبلت‌های مصرفی پسند به جنب و جوش وا دارد، در چند سال گذشته بازار تبلت‌ها در واقع با یک کاهش کلی روبه‌رو بوده است. بر اساس تجزیه، تحلیل و آنالیز مردمی، تعداد ارسال محصولات ارسال شده به بازار در سه ماهه گذشته در مقایسه با مدت زمان مشابه یعنی سال قبلی با کاهش مواجه بوده است.

به عنوان مثال تعداد محصولات آیپد، که اپل در بازار منتشر کرده؛ در سه ماهه چهارم ۲۰۱۵ میلادی ۱۶.۱ میلیون بوده است. در حالی که در مدت زمان مشابه یعنی سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ میلادی این مقدار به ۱۳.۱ میلیون رسیده است. همچنین شرکت سامسونگ به نظر می‌رسد، که عملکرد مشابه با اپل را دارد. انتشار تبلت‌های شرکت سامسونگ از ۹ میلیون به ۸.۱ میلیون رسده است. در این بین جالب توجه است، که شرکتی همچون آمازون در واقع در عرضه محصولات خود با رشد مواجه بوده است. آنها توانسته‌اند، از ۳.۵ میلیون محصول به ۴.۲ میلیون برسند. اما به طور کلی به نظر می‌رسد، که سهم بازار تبلت‌ها (یا رایانه‌های لوحی) به مقدار ۹ درصد با کاهش رو‌به‌رو بوده است.

بنابراین منظور و مفهوم اپل برای تبلت آیپد چه بوده است؟ اخبار خوب این است، که اپل همچون یک سرباز ظاهر می‌شود. بر اساس سخنان مدیر عامل اپل یعنی آقای تیم کوک “ما تعدادی چیزهای هیجان انگیز برای آیپد بعدی داریم و من نسبت به این چیزها خوشبین هستم. رضایت مشتری بالاترین مسئله می‌باشد و آیپد پرو ۹۹ درصد رضایت را دارد. بنابراین من چیزهای خوبی را مشاهده می‌کنم و برای نتایج بهتر، امیدوار هستم.”

ما دقیقاً درباره‌ی “ویژگیهای هیجان انگیزی” که صحبت شده مطمئن نیستیم. اما آخرین چیزی که شنیده‌ایم این بوده، که اپل می‌تواند یک مدل آیپد جدید ۱۰.۵ اینچی را در دستور کار خود قرار دهد و نسل بعدی قلم اپل می‌تواند با یک آهن ربا برای نگهداری ساده‌تر عرضه شود. اما باید صبر کرد و دید، که چه زمانی این تبلت‌ها به صورت رسمی از سوی اپل معرفی خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید