تغییر اولویت Snapchat | از این به بعد اندروید در اولویت است! - تکفارس 
تغییر اولویت Snapchat | از این به بعد اندروید در اولویت است! - تکفارس 

تغییر اولویت Snapchat | از این به بعد اندروید در اولویت است!

عرفان کرد
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - 21:41
تغییر اولویت Snapchat | از این به بعد اندروید در اولویت است! - تکفارس 

برای همگان مشخص است که برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن ها، سیستم عامل iOS را، جلوتر از اندروید، در اولویت برنامه کاریشان قرار می دهند و ابتدا اپلیکیشن ها را بر روی iOS توسعه می دهند و پس از آن، اپلیکیشن ها را بر روی اندروید عرضه می کنند. همین موضوع در مساله افزودن ویژگی های جدید و به روز رسانی اپلیکیشن ها صدق می کند. دلیلش هم مشخص است؛ آیفون ها در نزد کاربران بسیار محبوب هستند و همه آن ها شبیه به هم هستند، موضوعی که در خصوص دامنه عظیم گوشی های اندریود صدق نمی کند. پس توسعه دهندگان می توانند در زمان کمتری، اپلیکیشن را آماده کرده و در اختیار طیف عظیمی از کاربران قرار دهند. حتی گوگل نیز برخی اوقات به روز رسانی ها را برای iOS عرضه کرده و بعد از مدتی آن را روانه پلی استور کرده است.

همچنین بر کسی پوشیده نیست که Snapchat، از طرف Facebook و Instagram به دلیل قابلیت Story ها تحت فشار قرار گرفته. قابلیتی که تا چندی پیش مختص به Snapchat بوده و طرفداران زیادی را برای این اپلیکیشن بدست آورده بود. از روزی که Instagram به سادگی این قابلیت Snapchat را کپی کرد و Story های ۲۴ ساعته را به امکاناتش افزود، فعالیت کاربران Snapchat با افت مواجه شد و اکنون در تلاش است تا این مشکل را برطرف کند.

اگر به S-1 نگاه کنیم، می بینیم که Snapchat به راحتی و بدون هیچ گونه پنهان کاری، اعلام کرده است که بیشتر بخش مربوط به کاربرانش را کاربران iOS اختصاص داده است و بیشتر بودجه خود را نیز صرف گسترش این اپلیکیشن بر روی iOS می کند. آن ها همچنین اعتراف کرده اند که اپلیکیشن آن ها بر روی اندروید مشکلاتی دارد که از نیمه دوم ۲۰۱۶ رفع نشده و باعص شده برخی از کاربران اندروید، دیگر از این اپلیکیشن استفاده نکنند.

حالا Snapchat باید دنبال راهی باشد تا دل کاربران اندروید را مجددا بدست بیاورد. این شرکت همچنین احتمال محبوبتر شدن سیستم عامل اندروید از iOS را رد نمی کند و به همین دلیل قصد دارد از وابستگی شدید خود به کاربران iOS بکاهد و بیشتر روی توسعه این اپلیکیشن بر روی اندروید تمرکز کند.

اگر شما از کاربران Snapchat بر روی سیستم عامل اندروید هستید و از باگ ها و سایر مشکلات این اپلیکیشن نا امید شده اید، می توانید منتظر خبر های خوب و به روز رسانی های جدید از سوی Snapchat باشید.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید