آخرین ثبت اختراع اپل به این شرکت اجازه می‌دهد که آیفون ۸ را از مواد سرامیک و شیشه بسازد - تکفارس 
آخرین ثبت اختراع اپل به این شرکت اجازه می‌دهد که آیفون ۸ را از مواد سرامیک و شیشه بسازد - تکفارس 

آخرین ثبت اختراع اپل به این شرکت اجازه می‌دهد که آیفون ۸ را از مواد سرامیک و شیشه بسازد

پویان بسطامی
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 16:42
آخرین ثبت اختراع اپل به این شرکت اجازه می‌دهد که آیفون ۸ را از مواد سرامیک و شیشه بسازد - تکفارس 

بر اساس شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد، که آیفون ۸ یک محصول با کیفیت و عالی باشد. با وجود اینکه این تلفن هوشمند تا ماه سپتامبر عرضه نخواهد شد، ما ایده جالبی را از این شرکت کوپرتینوای در این سال دریافت کرده‌ایم. اپل در این سال تا حد زیادی به تعمیرات اساسی خط تولید خود پرداخته است. آنها به دنبال این هستند، که با یک تیر دو نشان را بزنند. خط تولید این محصول با حساب این سال وارد ۱۰همین سال خود می‌شود و اپل آن را با تعداد زیادی از ویژگی‌ها به روز رسانی کرده است. این بدان معنی است، که چندین ویژگی مختلف برای آیفون ۸ تاکنون منتشر شده است. امروز ما اطلاعات بیشتری را در حوزه‌ی ماده به کار رفته شده در ساخت آیفون ۸ به دست آورده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید ادامه مطلب را دنبال کنید.

آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس از فناوری و مواد پیشرفته‌ای در ساختشان به کار گرفته شده است. اپل در سال گذشته به سختی و با تلاش فراوان این به روز رسانی را انجام داد. این شرکت در سال گذشته به روز رسانی‌های خود را در قسمت آلومینیوم و تولید پردازنده برای در کنار هم قرار دادن آنها انجام داد. شرکت اپل اغلب فناوری و طراحی پروژه‌های آینده خود را در ابزارهای حاضر حال خود در بازار امتحان می‌کند. ما ساخت فناوری DCI-P3 (یک فضای رنگی رایج است؛ که در صنعت فیلم دیجیتال مورد استفده قرار می‌گیرد) را بر روی ipad 9.7 اینچی مشاهده کردیم. همچنین بر روی صفحه‌ لمسی اپل واچ هم تست‌های فراوانی انجام شده است.

حالا تولید پردازنده‌های آیفون ۷ و ۷ پلاس ممکن است، که نکات جدیدی را برای ما داشته باشد. اپل اخیراً یک ثبت اختراع را به دست آورده که برای صیقل دادن توسط لیزر در آن اشاره شده است. این ثبت اختراع به شرکت اجازه می‌دهد، که از تعداد زیادی مواد بر روی آیفون ۸ استفاده کند. همچنین در گذشته بر اساس شایعات جزئیاتی منتشر شده است، که شارژ بدون سیم برای این تلفن هوشمند به کار گرفته خواهد شد. موردی که از همه‌ی آنها بیشتر شایعه شده این است، که مواد سرامیکی و یا شیشه‌ای در اطراف کناری و پهلوهای آن قرار گیرد. امروز این ثبت اختراع به شرکت اپل کمک می‌کند، که به سمت این هدف حرکت کند.

PaApple

موادی که اپل توانسته در آزمایشات خود به این نتایج دست پیدا کند، شامل فلز مایع، زیر کونیا، سنگ سنباده یاقوت کبود و تعدادی دیگر می‌باشد. این اختراع اپل به بخش‌ها و قسمت‌هایی از صیقل دادن سطح مواد سرامیکی مربوط می‌باشد. این ثبت اختراع به شرکت اجازه می‌دهد، تا حرکات یون درون سرامیک را کنترل کند. دستیابی به این فناوری با استفاده از فناوری لیزر و درجه‌ی حرارت بالا امکان پذیر می‌باشد.

این یک ایده جذاب است، که آینده آیفون را نشان می‌دهد. شرکت اپل دوست دارد، قبل از به کار بردن فناوری در محصولات خود، آن را کامل کند و سپس در بازار آن را عرضه کند. این موضوع نشان می‌دهد، که طراحی و ساخت هنوز یک قسمت از فلسفه‌ی این شرکت کوپرتینوای به حساب می‌آید. البته عوامل و ویژگی‌های زیادی است، که می‌تواند آیفون ۸ را تغییر دهد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید