شاید گلکسی سی ۵ پرو به صورت جهانی منتشر شود - تکفارس 
شاید گلکسی سی ۵ پرو به صورت جهانی منتشر شود - تکفارس 

شاید گلکسی سی ۵ پرو به صورت جهانی منتشر شود

دانیال دهقانی
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 18:36
شاید گلکسی سی ۵ پرو به صورت جهانی منتشر شود - تکفارس 

شاید گلکسی سی ۵ پرو به صورت جهانی منتشر شود! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

گلکسی سی ۵ پرو (Galaxy C5 Pro) یکی از آن سه گوشی است که سامسونگ برنامه دارد تا تنها در چین عرضه کند، آن دو گوشی دیگر نیز گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۹ پرو هستند. به هر حال، گلکسی سی ۵ پرو هنوز به طور رسمی معرفی نشده، در حالی که دو گوشی دیگر در بازارهایی جز چین همین حالا هم در دسترس قرار دارند.

گلکسی سی ۵ پرو سال گذشته در پایگاه وای فای الاینس (Wi-Fi Alliance) با شماره سریال SM-C5010 دیده شد، مدلی که منحصراً برای بازار چین طراحی شده است. به سرعت برق و باد از آن موقع دو ماه گذشته است و حالا مدل دیگری از گلکسی سی ۵ پرو با شماره سریال SM-C501X گواهی نامه مربوط به وای فای را دریافت کرده است.

ما اعتقاد داریم که این مدل جهانی گلکسی سی ۵ پرو است. ولی با این حال، این تضمین نمی کند که گلکسی سی ۵ پرو در تمام نقاط جهان در دسترس قرار بگیرد، بلکه شاید به این معنا باشد که دیگر “فقط” در چین عرضه نخواهد شد و رنگ عرضه در بازارهای دیگر را نیز به خود خواهد دید.

طبق شایعاتی که قبلاً منتشر شده بود، گلکسی سی ۵ پرو از دیگر گوشی های میان رده بازار به خاطر داشتن چیپست اسنپ دراگون ۶۲۵ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، اندکی قدرتمندتر است.

صفحه نمایش بزرگ ۵.۵ اینچی سوپر آمولد (Super AMOLED) این گوشی با رزولوشن فول اچ دی این گوشی را در رده فبلت ها قرار می دهد. شایعه دیگر در مورد دوربین این گوشی است که گفته می شود دوربین پشتی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که دوربین جلویی آن نیز ۱۶ مگاپیکسلی است که برای دوست داران سلفی فوق العاده تلقی می شود.

از آن جایی که برادران بزرگ تر این گوشی یعنی گلکسی سی ۷ پرو و گلکسی سی ۹ پرو از اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو استفاده می کنند، به احتمال بسیار قوی گلکسی سی ۵ پرو نیز از همین نسخه از اندروید استفاده خواهد کرد.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟ آیا این گوشی به طور جهانی عرضه می شود؟ نظرات خود را با تک فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید