آیا اندروید ور ۲.۰ و ساعت های جدید ال جی در تاریخ ۸ فوریه معرفی خواهند شد؟ - تکفارس 
آیا اندروید ور ۲.۰ و ساعت های جدید ال جی در تاریخ ۸ فوریه معرفی خواهند شد؟ - تکفارس 

آیا اندروید ور ۲.۰ و ساعت های جدید ال جی در تاریخ ۸ فوریه معرفی خواهند شد؟

دانیال دهقانی
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - 23:20
آیا اندروید ور ۲.۰ و ساعت های جدید ال جی در تاریخ ۸ فوریه معرفی خواهند شد؟ - تکفارس 

آیا اندروید ور ۲.۰ و ساعت های جدید ال جی در تاریخ ۸ فوریه معرفی خواهند شد؟ برای یافتن پاسخ این سوال همراه تک فارس باشید.

طبق توییتی که امروز لو دهنده معروف و قابل اعتماد اخبار یعنی ایون بلس (Evan Blass) منتشر کرد، سیستم عامل اندروید ور ۲.۰ (Android Wear 2.0) و دو ساعت اولی که به طور پیش فرض این سیستم عامل بر روی شان نصب شده یک روز زودتر از آن چه که انتظار می رفت معرفی خواهند شد. این به آن معناست که ال جی واچ استایل (LG Watch Style) و ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) یک روز زودتر از تاریخ نهم فوریه که خود بلس قبلاً گفته بود، رونمایی خواهند شد. آخرین شایعه ای که در مورد این ساعت ها منتشر شده، آن است که ال جی واچ استایل ۲۴۹ دلار و ال جی واچ اسپورت ۳۴۹ دلار قیمت خواهند داشت. مدل ال جی واچ اسپورت از اتصالات LTE و NFC نیز پشتیبانی می کند و جی پی اس نیز دارد.

هنوز معلوم نیست که آیا زمان عرضه که دهم فوریه بود هم یک روز جلو آمده است یا خیر. بلس به این مورد اشاره ای نکرده پس علی الحساب بهتر است جمعه هفته آینده را به عنوان روز عرضه این ساعت ها در نظر داشته باشیم. آن روز همان روزی است که انتظار داریم اندروید ور ۲.۰ نیز شروع به عرضه شدن کند.

هر دو ساعت جدید ال جی هم از آی او اس و هم از اندروید پشتیبانی می کنند و همچنین از دستیار گوگل (Google Assistant) نیز بهره می برند. مدل واچ اسپورت نه تنها این امکان را به شما می دهد که بدون همگام کردن گوشی با ساعت خود به تماس ها پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید، بلکه از همان شماره ای استفاده می کند که گوشی شما از آن بهره می برد. این مدل گران قیمت تر توانایی نشان دادن ضربان قلب را نیز دارد و همچنین گواهی نامه IP 68 را اخذ کرده، در حالی که ال جی واچ استایل گواهی نامه IP 67 را برای خود ثبت کرده است. هر دو مدل در مقابل باران، زیر دوش حمام یا حتی در ماشین ظرفشویی در برابر آب مقاوم هستند.

نظر شما در رابطه با این ساعت ها چیست؟ آیا تمایلی به خرید آن ها دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.