تصاویری از LG Watch Style به بیرون درز پیدا کرده است - تکفارس 
تصاویری از LG Watch Style به بیرون درز پیدا کرده است - تکفارس 

تصاویری از LG Watch Style به بیرون درز پیدا کرده است

سپهر حقی
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - 22:44
تصاویری از LG Watch Style به بیرون درز پیدا کرده است - تکفارس 

شایعات و خبر های زیادی در باره ی ساعت های هوشنمد شرکت ال جی منتشر شده بودند. آن چه ما می دانیم این است که با نام های LG Watch Sport و LG Watch Style و هم چنین همراه ساعت Android wear 2.0 به بازار عرضه خواهند شد.

به لطف یکی از کارکنان شرکت BestBuy ، حال ما می دانیم که شمایل ساعت LG Watch Style چگونه خواهد بود. این دستگاه به صورت دایره شکل همراه با فقط یک کلید در سمت راست آن و بند های استانداردی که به نظر می رسد ۲۰ و یا ۲۲ میلی متر پهنا داشته باشند ، عرضه خواهد شد.

در پشت جعبه ی این محصول می توانیم بر چسب ایمنی آن را ببینیم و در طرف دیگر آن ، می توانیم کد این محصول را مشاهده کنیم – LG-W270 و هم چنین این مسئله که LG Watch در کره ساخته شده است ، پس در حال حاضر باید در مرحله ی توضیع باشد.

ساعت LG Watch Style دارای یک رم ۵۱۲ مگا بایتی و باتری ۲۴۰ میلی آمپری می باشد. صفحه نمایش آن P-OLED در اندازه ی ۱.۲″ ۳۶۰×۳۶۰ خواهد بود و از گواهی IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بر خوردار می باشد. این دستگاه ضربان قلب را نشان نمی دهد و هم چنین از ۳G ، ۴G ، GPS و NFC نیز برخوردار نیست ؛ در نتیجه می توان حدس زد که این محصول از LG Watch Sport ارزان تر خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.