سوپر بول ۲۰۱۷ از نگاه تکنولوژی | T-Mobile برنده واقعی نبرد پنجاه و یکم - تکفارس 
سوپر بول ۲۰۱۷ از نگاه تکنولوژی | T-Mobile برنده واقعی نبرد پنجاه و یکم - تکفارس 

سوپر بول ۲۰۱۷ از نگاه تکنولوژی | T-Mobile برنده واقعی نبرد پنجاه و یکم

عرفان کرد
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - 23:50
سوپر بول ۲۰۱۷ از نگاه تکنولوژی | T-Mobile برنده واقعی نبرد پنجاه و یکم - تکفارس 

وقتی که T-Mobile تبلیغات عجیب اما فوق العاده اش را برای بازی Super Bowl عرضه کرد، کسی فکر نمی کرد که این تبلیغات بتوانند تا این میزان بینندگان را جذب کنند. با تک فارس همراه شوید.

باید اعتراف کرد که تبلیغ های T-Mobile در بازی Super Bowl فوق العاده بودند. در همین خصوص جان لجر (John Legere) مدیر اجرایی T-Mobiel می‌گوید:

ببینید وقتی در رقابت مالی با احمق و احمقتر به نسبت ۱:۲ عقب هستید و آن ها به صورت میلیاردی برای تبلیغاتشان خرج می کنند، چه کار باید بکنید؟ چگونه باید با کیف پول های بزرگ آن ها رقابت کنید؟

ما جیب های عمیق Verizon و AT&T را نداریم پس باید دقیق تر و منظم تر در این بخش عمل کنیم. باید در بهترین وقت نهایت توانمان را بجا بگذازیم تا نتیجه خوبی بگیریم. در آن زمان باید با نهایت توانمان وارد شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.

کاری که امسال کردیم. امسال آنقدر قوی وارد شدیم و همه چیز را در دست گرفیتم. در بهترین زمان ممکن، بزرگترین تاثیر را با ۳ دقیقه فوق العاده به جا گذاشتیم. همین ما را یکی از بزرگترین نام ها در عرصه تبلیغات می کند. بله، بزرگترین نام، در کنار Budweiser.

این اتفاق تنها پیروزی T-Mobile نبود. مسئول بخش تکنولوژی T-Mobile دست به مقایسه عملکرد و سرعت LTE این شرکت با رقیبان بزرگی همچون AT&T، Sprint و Verizon زد و برتری این شرکت نسبت به رقبا، در طول مسابقه Super Bowl، را به رخ کشید. البته این که چه تعدادی از تماشاگران از خدمات این اپراتور ها استفاده می کردند مشخص نیست اما گفته می شود که Verizon خدماتش را در هیوستون ارتقا داده بود تا عملکرد بهتری داشته باشد.

t-mobile-lte-speeds-superbowl

از چپ به راست سرعت LTE شرکت های Verizon، Sprint، AT&T و T-Mobile

جان لجر حتما باید از این قضیه خوشحال باشد. چیزی که مشخص است این است که T-Mobile، پس از نیو انگلند پتریوتس، بزرگترین برنده مسابقه Super Bowl پنجاه و یکم بوده است.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید