گوشی های بزگرتر Samsung در نزد مشتریان محبوبترند - تکفارس 
گوشی های بزگرتر Samsung در نزد مشتریان محبوبترند - تکفارس 

گوشی های بزگرتر Samsung در نزد مشتریان محبوبترند

عرفان کرد
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - 23:56
گوشی های بزگرتر Samsung در نزد مشتریان محبوبترند - تکفارس 

سامسونگ متوجه شده است که گوشی بزرگتر با باتری قوی تر Galaxy S7 edge از Galaxy S7 محبوب تر بوده و حدود ۷۰ % از کاربران گوشی S7 edge و لبه های خمیده اش را به Galaxy S7 ترجیح داده اند. در همین خصوص سامسونگ تصمیم گرفته که بخش بیشتری از تولیداتش را به ساخت گوشی بزرگتر Galaxy S8 Plus اختصاص دهد چرا که معتقد است علاقه کاربران به گوشی های بزرگتر تغییری نخواهد کرد. با تک فارس همراه شوید.

هنوز سامسونگ اعلام نکرده است که نسخه بزرگتر گوشی Galaxy S8 تولید می شود اما از آن جایی که گوشی S8 لبه خمیده ای دارد، دلیلی برای ساخت یک نسخه edge وجود ندارد. به همین دلیل احتمال می رود که یک گوشی بزرگتر با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی در کنار گوشی ۵.۷ اینچی Galaxy S8 تولید و عرضه شود. در واقع صفحه نمایش این دو گوشی تنها ویژگی متفاوت این دو گوشی خواهد بود.

اگر سامسونگ برنامه اش را همانند سری S7 تنظیم کند، میزان تولید این دو گوشی را در همان ۷:۳ تنظیم خواهد کرد تا نیاز کاربران را بهتر تامین کند. احتمال می رود که در نمایشگاه MWC امسال ویدیویی یک دقیقه از گوشی Galaxy S8 پخش شود و این گوشی در تاریخ ۲۹ مارچ، به صورت رسمی معرفی شود.

نظراتتان را به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید