گوشی جدید HTC با تراشه Snapdragon 835 در راه است - تکفارس 
گوشی جدید HTC با تراشه Snapdragon 835 در راه است - تکفارس 

گوشی جدید HTC با تراشه Snapdragon 835 در راه است

عرفان کرد
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 21:34
گوشی جدید HTC با تراشه Snapdragon 835 در راه است - تکفارس 

بنا بر گزارشات منتشر شده، بزرگترین اپراتور ایالات متحده، Verizon، قصد دارد یک گوشی HTC جدید را امتحان کند. گفته می شود که این دستگاه با تراشه جدید Qualcomm یعنی Snapdragon 835 عرضه خواهد شد و ممکن است پرچمدار HTC در سال ۲۰۱۷ باشد. با تک فارس همراه شوید.

پیش از این HTC از یک گوشی ۵.۷ اینچی جدید به نام HTC U Ultra که با تراشه Snapdragon 821 پشتیبانی میشود، رونمایی کرد. چیالین چانگ (Chialin Chang) مدیر بخش گوشی های هوشمند و ارتباطات شرکت HTC اعلام کرد که هر موقع تراشه های جدیدی برای پرچمداران عرضه شود، HTC یک گوشی هوشمند پیرامون آن خواهد ساخت. همین موضوع مهر تاییدی است بر برنامه HTC برای عرضه یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید.

گفته می شود که این گوشی ۴ گیگابایت حافظه RAM خواهد داشت و با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین های ۲۴ و ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. همچنین یک حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار خواهد گرفت و در کنار ویژگی های دیگری مانند دستیار مجازی، اسپیکر های BoomSound و پورت USB Type-C در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

البته نباید انتظار داشت که این گوشی ها تا قبل از عرضه گوشی هایGalaxy S8 سامسونگ عرضه شوند چرا که Qualcomm تمام تراشه های Snapdragon 835 تولید شده خود را در اختیار سامسونگ خواهد گذاشت و پس از آن ممکن است HTC که این گوشی را عرضه کند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.