دستیار مجازی Bixby به ۷ یا ۸ زبان مسلط خواهد بود - تکفارس 
دستیار مجازی Bixby به ۷ یا ۸ زبان مسلط خواهد بود - تکفارس 

دستیار مجازی Bixby به ۷ یا ۸ زبان مسلط خواهد بود

عرفان کرد
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 22:12
دستیار مجازی Bixby به ۷ یا ۸ زبان مسلط خواهد بود - تکفارس 

ممکن است بپرسید که چرا صحبت از دستیار مجازی سامسونگ، Bixby، که در گوشی Galaxy S8 به کار خواهد رفت شده است. سامسونگ تمام تلاشش را می کند تا بهترین دستیار مجازی پس از S Voice را عرضه کند. پس از آن که چندی پیش، سامسونگ شرکت Viv که به دلیل تولید دستیار مجازی Siri مشهور است را خریداری کرده. Viv یکی از بزرگترین گروه های فعال در عرصه تکنولوژی دستیار مجازی می باشد.

گزارشات منتشر شده در کره جنوبی حاکی این هستند که دستیار مجازی Bixby در هنگام عرضه شدن به ۷ یا ۸ زبان از جمله چینی و کره ای تسلط خواهد داشت. بدین ترتیب دستیار مجازی Bixby زبان های بیشتری را نسبت به دستیار مجازی گوگل بلد خواهد بود. به نظر می رسد خرید شرکت Viv توسط سامسونگ یک معامله مناسب برای هر دو طرف باشد و سامسونگ بتواند با کمک Viv دستیاری مناسب برای رقابت با دستیار مجازی قدرتمند Siri توسعه دهد و آن را به یکی از ویژگی های قدرتمند گوشی Galaxy S8 تبدیل کند.

گفته می شود که Bixby یک کلید فیزیکی مخصوص خود را خواهد داشت که فقط بخشی از اهمیت آن نزد مسئولین سامسونگ است. گفته می شود که سامسونگ قصد دارد از این دستیار مجازی در تمام کار های ممکن مانند استفاده از اینترنت، استفاده از اپلیکیشن ها وسایر کار های روزمره کاربران کمک بگیرد.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید