گلکسی تب S3 با قلم S Pen  عرضه خواهد شد - تکفارس 
گلکسی تب S3 با قلم S Pen  عرضه خواهد شد - تکفارس 

گلکسی تب S3 با قلم S Pen عرضه خواهد شد

امید بصیری
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 11:21
گلکسی تب S3 با قلم S Pen  عرضه خواهد شد - تکفارس 

سامسونگ در آستانه ی عرضه ی نسل جدید تبلت های پرچم دار خود قرار دارد_ گلکسی تب اس ۳. انتظار می رود تا این تبلت ها در کنفرانس جهانی موبایل که اواخر این ماه میلادی در بارسلونا برگزار خواهد شد معرفی شوند.  این تبلت بر خلاف سری گوشی ها و تبلت های نوت داخل بدنه ی خود محفظه ی مخصوصی برای قرار گیری قلم اس پن/ S Pen نخواهد داشت اما سامسونگ تصمیم گرفته است تا این قلم را به صورت یک باندل همراه با تبلت عرضه کند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید.

ابزار اضافه ی همراه با گلکسی تب اس ۳ شامل یک کیبرد جداشونده و یک کیس محافظ هستند. سامسونگ قصد دارد تا این تبلت را در دو مدل وای فای و ال تی ای / LTE عرضه کند. مشتریان آمریکایی می توانند این تبلت ها را از شرکت های خدمات موبایلی مثل وریزون / Verizon تهیه کنند. البته هنوز مشخص نیست که شرکت های AT&T و تی موبایل / T-Mobile نیز این تبلت را عرضه می کنند یا خیر.

هنوز هیچ خبری مبنی بر وجود یک نسخه ی کوچک تر ۸ اینچی همانند مدل سال گذشته وجود ندارد. انتظار می رود تبلت ۹.۶ اینچی گلکسی تب اس۳ از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۲۰۴۸* ۱۵۳۶ پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت حافظه ی رم و اندروید ۷.۰ نوقا پشتیبانی کند. انتظار می رود تا اولین مقصد این تبلت کشور خود سازنده یعنی کره ی جنوبی باشد. اوایل ماه آینده ی میلادی احتمالا این تبلت در بازار های کره و سپس بازار جهانی عرضه خواهد شد.

احتمال بسیار زیاد سامسونگ تبلت گلکسی تب اس ۳ را در تاریخ ۲۶ فوریه معرفی خواهد کرد.

نظر شما درباره ی این تبلت چیست؟ آیا  از نسخه های قبلی آن استفاده کرده اید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید