عرضه Android Wear 2.0 | بهتر از همیشه - تکفارس 
عرضه Android Wear 2.0 | بهتر از همیشه - تکفارس 

عرضه Android Wear 2.0 | بهتر از همیشه

عرفان کرد
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - 22:20
عرضه Android Wear 2.0 | بهتر از همیشه - تکفارس 

مدت زیادی بود که شایعات مربوط به عرضه Android Wear 2.0 به گوشی می رسید اما اکنون این شایعه به واقعیت تبدیل شد. گوگل نسخه جدید سیستم عامل ساعت های هوشمند را با امکانات جدید عرضه کرد که می تواند حرکت بزرگی برای ساعت های هوشمند اندروید باشد. با تک فارس همراه شوید.

اولین تغییر مهم بهتر شدن تجربه always-on است که اکنون به شما این امکان را می دهد تا صفحه خود را با اطلاعات گوناگون و دلخواهتان روشن نگه دارید. با تکیه بر اطلاعات منشتر شده توسط گوگل، کاربران می توانند تقویم، ارزش سهام بورس، اپلیکیشن های سلامتی، اوبر (Uber) و شماره تماس ها را بر روی صفحه قرار دهند. اکنون شما می توانید اطلاعات به نمایش گذاشته شده را با کشیدن صفحه به سمت دیگر تغییر دهید.

همچنین Google Fit با پیشرفت های قابل توجهی رو به رو شده است و این اپلیکیشن از پیش نصب شده می تواند سرعت، مسافت طی شده، کالری های سوخته شده و ضربان قلب در فعالیت های مختلف را بررسی کند و اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. البته داشتن سنسونر سنجش ضربان قلب شرط اصلی استفاده از این امکانات است.

علاوه بر این ساعت های هوشمندی که از اتصال سلولی پشتیبانی می کنند می توانند جداگانه از گوشی هوشمند و به صورت مجزا فعالیت کنند، پس دیگر هیچگونه نگرانی بابت به همراه نداشتن گوشی وجود نخواهد داشت. سیستم عامل جدید با پلی استور مخصوص گوگل عرضه می شود تا اپلیکیشن های لازم را از همان ساعت هوشمند دانلود متید.

پشتیبانی پیام رسانی نیز بهبود یافته است و اکنون می توان در بخش اطلاع رسانی های ساعت هوشمند به پیام های دریافت شده پاسخ داد. همینطور می توانید از دستیار گوگل کمک بخواهید تا به کمک Smart Reply پاسخ احتمالی شما را حدس بزند و جواب مورد نظرتان را ارسال کند.

البته که سیستم عامل بهتر بدون دستگاهی برای اجرا هیچ فایده ای ندارد و به همین دلیل گوگل اولین ساعت های هوشمندی که با سیستم عاملAndroid Wear 2.0 عرضه می شوند را نیز معرفی کرد. گوشی های LG Watch Sport و LG Watch Style از تاریخ ۱۰ فوریه عرضه می شوند.

نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید