چگونه یک بار تمام برنامه‌های موجود در پس زمینه سیستم عامل ios 10 را ببندیم؟ - تکفارس 
چگونه یک بار تمام برنامه‌های موجود در پس زمینه سیستم عامل ios 10 را ببندیم؟ - تکفارس 

چگونه یک بار تمام برنامه‌های موجود در پس زمینه سیستم عامل ios 10 را ببندیم؟

پویان بسطامی
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 20:00
چگونه یک بار تمام برنامه‌های موجود در پس زمینه سیستم عامل ios 10 را ببندیم؟ - تکفارس 

با استفاده از امکانات، ابزارها و شخصی سازیهای tweak جیلبریک (قفل شکن سیستم عامل IOS) یا jailbreak، شما می‌توانید همه‌ی برنامه‌هایی، که در پس زمینه ios 10 اجرا هستند را ببندید.

اگر می‌خواهید از شر برنامه‌های اجرا شده در پس زمینه‌ی سیستم عامل ios 10 خلاص شوید، می‌توانید از ابزار KillBackground10 استفاده کنید.

در زمان کار با سیستم عامل  ios 10 برنامه‌های زیادی هستند، که امکان دارد؛ در پس زمینه اجرا شوند و این مسئله می‌تواند هر شخصی را آزار دهد. ما زمانی، که می‌خواهیم بین برنامه‌های باز شده‌ی خود جا به جا یا در اصطلاح سوئیچ کنیم، می‌توانیم دو بار بر روی دکمه‌ی خانه یا همان Home کلیک کرده و وارد قسمت app switcher شویم و در این قسمت می‌توانیم خود را از شر برنامه‌های باز شده خلاص کرده و با این کار عمر باتری دستگاه را هم بیشتر کنیم. اما واقعاً بستن تمام برنامه‌ها در پس زمینه نمی‌تواند عمر باتری دستگاه شما را در حد بالایی نگه دارد و این مسئله‌ در بین چند مثال دیگر ثابت شده است. اما اگر هنوز شما به دنبال راهی هستید، که می‌خواهید اپلیکیشن‌های خود را در پس زمینه با یک حرکت ببندید، کافی است، که نگاهی به ابزار KillBackground10 داشته باشید.

این ابزار با نسخه ۱۰ سیستم عامل ios سازگاری کامل دارد. با استفاده از این ابزار به راحتی می‌توانید بین برنامه جا به جا شوید و سپس با ضربه زدن بر روی کلید گوشه‌ی پائین سمت راست بلافاصله تمام برنامه‌های اجرا شده در پس زمینه بسته خواهد شد. اگر چه این امکان وجود ندارد، که عمر باتری دستگاه شما را بالا نگه دارد، اما در عوض یک عملکرد و پردازش خوب را در همان زمان به شما خواهد داد. اساساً این کار در یک دستگاه قدیمی همچون iPhone 5s و مشابه سودمند به نظر می‌آید.

جدا از مهمترین ویژگی ابزار KillBackground10 یعنی بستن تمام برنامه‌ها در پس زمینه، تعدادی ترفند دیگر هم برای کاربران وجود دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید کلید switch را در قسمت app switcher ببندید و حتی می‌توانید آن را بزرگ و یا کوچک کنید. اگر در بین برنامه‌های باز شده یک فایل موسیقی داشته باشید، این امکان را دارید، که تعیین کنید که ابزار KillBackground10 در هنگام بستن برنامه‌ها فایل موسیقی شما را باز نگه دارد و یا آن را ببندد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید