Verizon و AT&T قیمت LG Watch Sport را مشخص کردند - تکفارس 
Verizon و AT&T قیمت LG Watch Sport را مشخص کردند - تکفارس 

Verizon و AT&T قیمت LG Watch Sport را مشخص کردند

عرفان کرد
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 20:41
Verizon و AT&T قیمت LG Watch Sport را مشخص کردند - تکفارس 

روز گذشته گوگل و LG ساعت های هوشمند جدیدی که با سیستم عامل Android Wear 2.0 عرضه می شوند، LG Watch Style وLG Watch Sports، را معرفی کردند. ساعت هوشمند Watch Sport بوسیله اپراتور های آمریکایی عرضه می شوند که به تازگی قیمت آن ها را مشخص کرده اند. با تک فارس همراه باشید.

در روز ۱۰ فوریه، AT&T و Verizon شروع به فروش LG Watch Sport خواهند کرد. Verizon این ساعت هوشمند را با مبلغ ۳۷۹ دلار آمریکا یا ۲۳۹ دلار و یک توافق نامه دو ساله به فروش می رساند. از آن طرف AT&T در ادامه سیاست اقساطی خودش این ساعت هوشمند را با اقساط ۲۰ ماهه به ارزش ۱۷.۵ دلار در ماه و یا ۴۹.۹۹ دلار با توافق نامه دو ساله برای خرید گوشی LG G5 و یا V20 در اختیار کاربران قرار می دهد.

ساعت هوشمند LG Watch Sport با اتصال داخلی LTE عرضه می شود که به شما امکان دریافت و برقرای تماس را بدون نیاز به گوشی هوشمند می دهد. همچنین شما می توانید این ساعت هوشمند را با تمام گوشی های هوشمند دارای حداقل سیستم عامل اندروید ۴.۳ و یا iOS 9 متصل کنید.

در کنار صفحه نمایش دایره ای ۱.۳۸ اینچی ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل، ساعت هوشمند LG Watch Sport با تراشه Snapdragon Wear 2100، GPS، NFC (برای استفاده از Android Pay)، سنسور اندازه گیری ضربان قلب، ۷۶۸ مگابایت حافظه RAM، ۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۰ میلی آمپر بر ساعتی عرضه می شود. در مجموع ساعت هوشمند Watch Sport قوی ترین و بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار خواهد بود.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید