ظرفیت باتری های Galaxy S8 به صورت رسمی مشخص شدند - تکفارس 
ظرفیت باتری های Galaxy S8 به صورت رسمی مشخص شدند - تکفارس 

ظرفیت باتری های Galaxy S8 به صورت رسمی مشخص شدند

عرفان کرد
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 20:59
ظرفیت باتری های Galaxy S8 به صورت رسمی مشخص شدند - تکفارس 

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است که برای دو مدل مختلف گوشیGalaxy S8 از باتری هایی با ظرفیت ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپر بر ساعت استفاده کند. مدل کوچکتر گوشی S8 با باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر بر ساعتی و مدل بزرگتر با باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری عرضه می شود. با تک فارس همراه باشید.

این خبر توسط یکی از مسئولان سامسونگ در گفت و گو با News 1 کره جنوبی منتشر شد که اعلام کرد سامسونگ در این خصوص تصمیم نهایی را پس از انجام آزمایش های مختلف گرفته است.

پس از مشکلاتی که برای باتری های Galaxy Note 7 به وجود آمد، سامسونگ تغییراتی در ارتباط با بخش های تامین کننده باتری گوشی های این شرکت به وجود آورد. شرکت ژاپنی موراتا (Murata) در کنار دو زیر مجموعه سامسونگ یعنی Samsung SDI و شرکت چینی ATL، به ساخت باتری های مورد نیاز سامسونگ خواهد پرداخت. شایعاتی به گوش می رسید که سامسونگ با شرکت چینی ATL قطع همکاری کرده است اما هنوز هیچ گونه خبری در این خصوص به صورت رسمی منتشر نشده است.

گزارشات دیگری بر این باورند که سامسونگ به تازگی قطعات مورد نیازش را از شرکت های همکارش دریافت کرده است و به زودی تولید انبوه گوشی های Galaxy S8 را آغاز خواهد کرد.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید