قیمت تلویزیون های QLED 4K سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
قیمت تلویزیون های QLED 4K سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

قیمت تلویزیون های QLED 4K سامسونگ مشخص شد

امیر رزاق
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 23:16
قیمت تلویزیون های QLED 4K سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

همان طور که به یاد دارید کمپانی سامسونگ از تلویزیون های QLED با کیفیت ۴K خود در مراسم CES 2017 رونمایی کرد و اگر شما هم یکی از کسانی بوده اید که پس از رونمایی و پایان مراسم تا به حال منتظر مانده اید و قصد خرید یکی از آن ها را دارید ، امروز روز شانس شما می باشد. این کمپانی کره ای از امروز ثبت پیش فروش برای تلویزیون های جدید خود را آغاز کرده است و هم اکنون می توانید سری تلویزیون های Q7 و Q8 سامسونگ را پیش خرید نمایید.

ارزان ترین مدل این سری تلویزیون های سامسونگ از ۲۵۰۰ دلار برای مدل ۵۵ اینچی بدون خمیدگی شروع شده ، اما اگر این اندازه برای شما کافی نبوده و به دنبال مدل بزرگ تری می باشید می توانید با پرداخت مبلغی معادل ۶۰۰۰ دلار به سراغ مدل ۷۵ اینچی Q7 رفته و یا با پرداخت ۴۵۰۰ دلار صاحب مدل خمیده ی Q8 شوید. اما چیزی که نبود آن در این لیست احساس می شود، مدل های پرچم دار Q9 بوده که کمپانی سامسونگ هنوز قیمت آن ها را اعلام نکرده است و برای پیش فروش نیز در دسترس قرار نگرفته اند.

سری تلویزیون های QLED کمپانی سامسونگ ،با وعده ی ارائه ی کیفیت تصویری برابر با تکنولوژی OLED با بهره گیری از فناوری Quantom Dots برای رقابت با دیگر تلویزیون های بالا رده ی کمپانی های رقیب الجی و سونی در نظر گرفته شده اند. شرکت سامسونگ اعلام کرده است که انتظار می رود کار عرضه ی مدل های Q7 و Q8 از اواخر ماه فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید