به روز رسانی جدید اپلیکیشن های Office | تغییر در Word، Excel و PowerPoint - تکفارس 
به روز رسانی جدید اپلیکیشن های Office | تغییر در Word، Excel و PowerPoint - تکفارس 

به روز رسانی جدید اپلیکیشن های Office | تغییر در Word، Excel و PowerPoint

عرفان کرد
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 12:21
به روز رسانی جدید اپلیکیشن های Office | تغییر در Word، Excel و PowerPoint - تکفارس 

تیم آفیس مایکروسافت به روز رسانی جدید سه اپلیکیشن تحت پوششش، یعنی Word، Excel و PowerPoint، را معرفی کرد کرد. البته هنوز این ویژگی های جدید در حال تست و امتحان هستند اما انتظار می رود که به زودی نسخه نهایی آن ها در اختیار کاربران قرار بگیرد. با تک فارس همراه باشید.

کسانی که هنوز در طرح Office Insider مایکروسافت شرکت نکرده اند، قادر به امتحان ویژگی های جدید نخواهند بود اما می توانند از این ویژگی های جدید مطلع شوند و ببینند که چه چیز جدیدی به این اپلیکیشن ها اضافه شده است.

اولین و شاید مهم ترین تغییر اعمال شده، قابلیت مشاهده فایل های PDF با Word باشد. هر چند که پیش از این OneDrive فایل های PDF را برای کاربران به نمایش می گذاشت، مایکروسافت تصمیم گرفت تا این ویژگی را به اپلیکیشن Word نیز اضافه کند.

یکی دیگر از تغییرات به وجود آمده در اپلیکیشن Excel بر روی اندروید بوده است که به کاربران این امکان را می دهد تا فایل های شامل اسکریپت ها و اسناد دارای جدول ها و پارامتر ها را مشاهده کنند.

در آخر نیز کاربران می توانند بر روی هر سه اپلیکیشن آفیس مایکروسافت (Word، Excel و PowerPoint) به تصاویرشان سایه و انعکاس اضافه کنند. بدین ترتیب پس از افزودن تصویر به فایل مورد نظرشان می توانند این ویژگی ها را از باریکه تصاویر انتخاب کنند.

همانطور که گفته شد این ویژگی ها فقط برای Office Insider ها قابل استفاده است اما در هفته های آینده در دسترس تمام کاربران قرار خواهند گرفت.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.