“گوشی های قابل تا شدن” برنامه سامسونگ برای اواخر سال ۲۰۱۷ - تکفارس 
“گوشی های قابل تا شدن” برنامه سامسونگ برای اواخر سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

“گوشی های قابل تا شدن” برنامه سامسونگ برای اواخر سال ۲۰۱۷

عرفان کرد
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 18:05
“گوشی های قابل تا شدن” برنامه سامسونگ برای اواخر سال ۲۰۱۷ - تکفارس 

احتمالا قدم بعدی در پیشرف تکنولوژی گوشی های هوشمند، گوشی های قابل تا شدن و خم شدن باشد. شرکت های بزرگ فعال در این عرصه مانند اپل، مایکروسافت و LG، از سالیان پیش طرح هایشان را برای این نوع گوشی های هوشمند به ثبت رسانده اند اما هیچکدام آن ها شهامت تولید انبوده این گوشی ها را نداشته اند. با تک فارس همراه باشید.

تولید نشدن گوشی های هوشمند قابل تا شدن بنا به دلایل مختلفی عملی نشده است و شرکت های زیادی با وجود ثبت طرح ها و مدارک، دست به چنین کاری نزده اند اما از یک جا باید شروع کرد. تا پایان سال میلادی، سامسونگ از محدودیت ها و خط قرمز ها عبور خواهد کرد و پا به این عرصه خواهد گذاشت. گزارشاتی در تایوان خبر از این دارند که سامسونگ در حال کار کردن روی این پروژه است و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ به تولید گوشی های هوشمند قابل تا شدن خواهد پرداخت.

این گزارشات در ادامه شایعات مربوط به رونمایی از این گوشی در کنگره جهان موبایل (MWC) منتشر شده اند و گفته می شود که در ساخت این گوشی از صفحه نمایش انعطاف پذیر AMOLED استفاده خواهد شد اما سایر ویژگی های آن هنوز مشخص نشده اند.

با وجود این که سامسونگ در اواخر سال ۲۰۱۷ مشغول به تولید این گوشی ها خواهد شد، عرضه این گوشی ها تا سال آینده امکان پذیر نخواهد بود.

نظراتتان را با ما به اشتارک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید