لوگوی احتمالی دستیار هوشمند سامسونگ - تکفارس 
لوگوی احتمالی دستیار هوشمند سامسونگ - تکفارس 

لوگوی احتمالی دستیار هوشمند سامسونگ

امید بصیری
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 17:36
لوگوی احتمالی دستیار هوشمند سامسونگ - تکفارس 

در هفته های اخیر گزارشات بسیار زیادی از دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ منتشر شده است. این دستیار صوتی جدید که با نام بیکسبی / Bixby شناخته می شود برای رقابت با الکسا، دستیار صوتی گوگل و همچنین سیری شرکت اپل عرضه می شود که قابلیت پشتیبانی از ۷ یا ۸ زبان مختلف و همچنین قابلیت هایی نظیر جست و جوی تصویری و یا تشخیص متن را دارد. حال این غول کره ای دنیای تکنولوژی یک لوگوی تجاری در اروپا برای این محصول ثبت کرده است. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

همانطور که شما در اطلاعات ثبت شده در پایین می توانید مشاهده کنید(با شماره ی محصول ۰۱۶۳۴۳۹۳۱) این لوگو حرف B را در صورتی که شبیه به عدد ۸ نیز هست بیان می دارد. این لوگوی تجاری کاملاً با نام تجاری احتمالی بیکسبی مطابقت دارد. بنابراین باید گفت که این همان لوگوی بیکسبی است! انتظار می رود تا دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ همراه با پرچم دار جدید این شرکت یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + عرضه شود. می توانیم بگوییم که بیکسبی از دستورات صوتی به زبان های انگلیسی، چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، پرتغالی، اسپانیایی و اسپانیایی لاتینی پشتیبانی می کند.

لوگوی احتمالی دستیار هوشمند سامسونگ - تکفارس 

سامسونگ همچنین در حال توسعه ی محصولی است که از آن با نام سامسونگ هلو / Samsung Hello یاد می شود که احتمال می رود سرویس مشابهی با گوگل نو / Google Now برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس باشد.

نظر شما درباره ی لوگوی بیسکبی چیست!؟ آیا این همان لوگوی مورد انتظار است؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید