مقایسه سایز سری Galaxy S در طول زمان - تکفارس 
مقایسه سایز سری Galaxy S در طول زمان - تکفارس 

مقایسه سایز سری Galaxy S در طول زمان

امید بصیری
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 17:44
مقایسه سایز سری Galaxy S در طول زمان - تکفارس 

در این پست قصد داریم تا سایز گوشی های گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۸ را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

شایعه شده است که سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در یک رویداد معین در روز سه شنبه ۱۸ آپریل در نیویورک معرفی کند. اطلاعات لو رفته از این گوشی از صفحه نمایش ۵.۷ یا ۵.۸ اینچی( که از سایز ۵.۵ اینچی گلکسی اس ۷ اج قطعا بزرگ تر است) می دهند در حالی که سایز گوشی یکسان باقی مانده است. اما برادر بزرگ تر یا نسخه ی پلاس انتظار می رود تا از یک صفحه نمایش ۶.۱ یا ۶.۲ اینچی بهره ببرد. به همین دلیل انتظار می رود تا گلکسی اس ۸ پلاس هم بزرگ تر و هم پهن تر از مدل خمیده ی سال گذشته باشد.

متاسفانه بر روی کاغذ مقایسه ی این گوشی ها کمی دشوار است. وقتی که ابعاد این گوشی ها را بر روی کاغذ می نویسید و سعی می کنید آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید متوجه می شوید که چگونه سامسونگ توانسته با حذف کلید های مختلف و تغییرات در قاب دور صفحه نمایش، صفحات بسیار بزرگ را در گوشی های قابل حمل جا دهد. البته قبل از اینکه به مقایسه ی این گوشی ها بپردازیم باید اشاره کنی که مشخصات گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بر اساس اطلاعات لو رفته از آن ها درج شده اند.

Galaxy S6Galaxy S6 edgeGalaxy S6 edge+Galaxy S7Galaxy S7 edgeGalaxy S8Galaxy S8 Plus
Dimensions۱۴۳.۴ x 70.5 x 6.8 mm۱۴۲.۱ x 70.1 x 7 mm۱۵۴.۴ x 75.8 x 6.9 mm۱۴۲.۴ x 69.6 x 7.9 mm۱۵۰.۹ x 72.6 x 7.7 mm۱۴۰.۱ x 72.2 x 7.3 mm۱۵۲.۴ x 78.5 x 7.9 mm
Screen Size۵.۱-inch۵.۱-inch۵.۷-inch۵.۱-inch۵.۵-inch۵.۷-/۵.۸-inch۶.۱-/۶.۲-inch
Screen TypeFlatDual-edge curvedDual-edge curvedFlatDual-edge curvedDual-edge curvedDual-edge curved

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، گلکسی اس ۸ علی رغم داشتن بزرگ ترین صفحه نمایش ممکن قرار است که کوچک ترین پرچم دار سامسونگ تا به امروز باشد. متناسب ترین صفحه گوشی مشابه را می توان گلکسی اس ۶ اج+ دانست. البته این گوشی کمی حجیم تر و ضخیم تر از گلکسی اس ۶ اج+ است اما بنا بر شایعات وزن بسیار کمتری از آن خواهد داشت.

مقایسه ی گلکسی اس ۸+ با گلکسی اس ۶+ بسیار منطقی تر به نظر می رسد. هر دو گوشی باید سایز تقریباً مشابهی داشته باشند اما همانطور که قبلا هم اشاره کردم در نتیجه ی یک سری تغییرات همانند حذف کلید های جلوی دستگاه سامسونگ توانسته تا صفحه نمایش را بسیار به بدنه ی گوشی نزدیک کند. یک بار دیگر هم اشاره کنیم که جدید ترین پرچم دار سامسونگ کمی ضخیم تر است اما ما آن ها را به حساب باتری بسیار بزرگ تر گوشی می گذاریم.

شما برای معرفی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ لحظه شماری می کنید!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید