اوضاع بد فروش تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال - تکفارس 
اوضاع بد فروش تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال - تکفارس 

اوضاع بد فروش تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال

امید بصیری
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - 17:47
اوضاع بد فروش تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال - تکفارس 

گزارشات جدید حاکی از کاهش فروش دو رقمی تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال می دهند. در ادامه ی این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بازار تبلت ها در وضعیت کاهش فروش قرار دارد و این شرایط در سه ماهه ی پایانی سال نیز تغییر آن چنانی ای نکرد. بر طبق گزارش فروش جهانی تبلت ها حدود ۹ درصد در سه ماهه ی چهارم سال ۲۰۱۶ میلادی سقوط کرد. اپل و سامسونگ دو شرکت برتر در زمینه ی تولید تبلت ها هر دو با کاهش دو رقمی محصولات خود مواجه شدند.

سامسونگ حدود ۹ میلیون تبلت در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه کرد که حدود ۱۲.۹ درصد از تمام تبلت های عرضه شده در بازار را تشکیل می دادند. این شرکت در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی تنها ۸.۱ میلیون تبلت را روانه ی بازار کرد که حاکی از کاهش ۱۰ درصدی در میزان فروش این محصولات بوده است. میزان مشارکت تبلت های سامسونگ در بازار جهانی به نسبت سال گذشته و در بازه ی زمانی مشابه چیزی حدود ۱۲.۸ درصد بوده که با کاهش ۰.۱ رو به رو شده است. اپل اما حتی با کاهش شدید تری رو به رو شده است. این شرکت از تولید ۱۶.۱ میلیون تبلت در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۵ به ۱۳.۱ میلیون تبلت در سه ماهه ی پایانی سال ۲۰۱۶ رسیده است که کاهش ۱۹ درصدی را برای این غول دنیای تکنولوژی رغم زده است.

برخلاف این دو غول دنیای تبلت ها اما، آمازون لنوو و هوآوی با رشد قابل توجهی از میزان سهم خود در بازار رو به رو شدنه اند که با رشد ۲۱ درصدی حدود ۴۹ درصد از کل بازار را در اختیار دارند. سامسونگ قصد دارد تا با عرضه ی گلکسی تب اس ۳ گلکسی تب پرو اس ۲ که از ویندوز ۱۰ بهره می برد جان تازه ای بر پیکر تبلت های خود بدمد.

اوضاع بد فروش تبلت های سامسونگ در سه ماهه ی پایانی سال - تکفارس 

نظر شما درباره ی این خبر چیست!؟ آیا سامسونگ می تواند سهم از دست رفته ی خود را پس بگیرد!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید